Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

E bun si furatul. Atunci cand iti iei inspiratia de la competitori

Tags: marketing, inspiratie, cuvinte cheie

Nu spunem ca ar trebuie sa plagiezi, caci iti faci rau si din punct de vedere SEO, dar si etic. Acestea fiind insa spuse, nu este nimic rau in a-ti extrage inspiratia din ideile bune ale competitorilor.
Refoloseste continutul bun din persepctiva ta.
 
Unul dintre primii pasi pentru a te inspira de la competitori este sa le citesti continutul.  Cand citesti ceva despre care poti spune „Mi-as fi dorit sa scriu eu asta”, nu te opri aici. Mai citeste o data si gandeste-te cum ai putea rescrie continutul cu vocea ta. Poate ajungi la o concluzie diferita sau poate exista un punct pe care tu-l poti dezvolta mai mult.
 
Da-te cu cel mai tare.
 
Cand apare o tema care este la moda, intra si tu in joc. Multi credem ca suntem unici si irepetabili si ca vom fi in stare sa ne cream propriile virale, dar lucrurile nu stau chiar asa. Nimeni nu stie dinainte ce va obtine tone de share-uri, dar, daca exista ceva care zgaltaie internetul, profita si tu.
 
Ia si tu ce poti.
 
A ajuns o companie rivala in topul rankingului dupa search datorita cuvintelor cheie? Daca da, afla care sunt acele cuvinte cheie si foloseste-le si tu. Are vreun competitor un site mai prietenos decat al tau? Invata din ceea ce vezi si integreaza unele din structuri.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant

Articole similare