Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Eroarea este umana, corectura, divina

de Alina Negrutiu
Tags: marketing, continut online, afacere, erori

In marketing este foarte greu sa dai peste un director executiv care sa fie de acord sa dea publicitatii un comunicat de presa cu numele companiei scris gresit sau sa sa accepte ca site-ul acesteia sa fie incarcat de greseli. De ce? Nimeni nu vrea sa se evidentieze din cauze eronate.
Ce spun greselile de tiparire/scriere despre compania ta
 
Daca un prieten iti trimite un email cu cateva greseli, poate te bufneste rasul si te gandesti ca s-a grabit sau poate nu e la fel de destept ca tine. Dar, daca emailul este de la o companie, te pune serios pe ganduri. Fie compania se grabeste mereu sau este prea blanda fata de greseli. Sau, si mai rau, nu te crede suficient de destept. Acuratetea si atentia la detaliu sunt esentiale pentru afacerile de succes. Nu poti risca sa pierzi un prospect presupunand ca nu ai aceste abilitati din cauza unor erori pe care le-ai facut la prima impresie.
 
La fel ca la stiri, elementele socante sau negative atrag atentia. Vei fi remarcat pentru erori si asta nu este tocmai prima impresie pe care vrei s-o lasi. 
 
Prevenirea majoritatii erorilor si gestionarea cu lor cu gratie
 
Este dificil sa scrii un astfel de articol pentru ca va exista cu siguranta cineva care se va uita la erorile pe care le-am facut eu si le va evidentia lumii intregi. Dar asta este si ideea – putem si trebuie sa avem grija cum scriem, sa facem corectura si sa-i rugam si pe altii sa mai arunce un ochi, daca este posibil. 
 
Motive practice si personale pentru care trebuie sa asiguri corectitudinea din prima 
 
In lumea continutului online, vrei ca toate cautarile pentru produsele si serviciile relevante sa vina la compania ta, nu la alte afaceri care si-au scris numele corect. Crede-ma pe cuvant, clientul va observa.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016