Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Foloseste marketingul de continut in avantajul tau

Tags: marketing de continut, content marketing, blog, canale social media

Pentru a avea cat mai mult succes intr-un mediu pur competitiv cum este cel online, trebuie sa stii cum sa iti fidelizezi clientii si cum sa interactionezi cat mai eficient cu acestia. Spre deosebire de companiile mari, firmele mici trebuie sa munceasca din greu pentru a atrage clienti, altfel risca sa nu fie remarcate deloc.
Iata de ce este esential sa folosesti marketingul de continut. Acesta iti poate aduce beneficii reale, deoarece iti permite sa interactionezi cu clientii, sa le comunici informatii detaliate despre produsele si serviciile oferite si chiar sa initiezi dialogul cu acestia. Atunci cand oamenii citesc continutul pe care il distribui, exista mult mai multe sanse sa iti creasca numarul de clienti noi.
 
Acest tip de marketing it permite sa distribui stiri si noutati din domeniul tau de activitate, dar si sa postezi continut de calitate impartit in mai multe categorii. Scopul este acela de a educa consumatorii cu privire la serviciile si produsele oferite, folosind cat mai multe mijloace: bloguri, articole, stiri, pagini web personalizate si canale social media.
 
Informatiile oferite trebuie sa le permita clientilor sa iti comunice la randul lor ideile personale si parerile lor despre serviciile si produsele oferite de compania ta. Feedback-ul din partea clientilor este esential, acesta fiind folosit pentru imbunatatirea satisfactiei acestora.
 
Pentru a folosi marketingul de continut in beneficiul tau, trebuie sa intelegi nevoile consumatorilor si sa stii cum le poti satisface acele nevoi. Apoi, trebuie sa stabilesti ce informatii ar trebui distribuite. Este foarte important sa distribui continut de calitate, care sa fie interesant si actual, pentru a determina clientii sa se intoarca si pe viitor.
 
De asemenea, este de dorit sa interactionezi cu clientii si sa discuti cu acestia privind orice fel de nelamuriri sau intrebari pe care acestia le pot avea. Astfel, clientii vor fi multumiti si vor reveni pentru a primi si mai multe informatii de pe site-ul, blogul, profilul tau. Deoarece aceasta activitate este una migaloasa, in care trebuie sa investesti mult timp si energie, este de preferat sa angajezi o persoana care sa se ocupe exclusiv de marketingul de continut.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0