Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce tot mai multe brand-uri folosesc content marketing-ul

Tags: content marketing, marketing de continut, branduri, marketing b2b

Cand vine vorba de strategii de marketing eficiente, content marketingul sau marketingul de continut a preluat conducerea, inregistrand un succes mai mare decat alte tipuri de marketing si fiind preferat de majoritatea brandurilor.
Ce este mai exact content marketing-ul? Acesta se refera la publicarea de continut original: postari pe blog, studii de caz, fotografii, tutoriale video, etc., cu scopul de a creste vizibilitatea brandului si a etala expertiza companiei, rezultatul final fiind, bineinteles, cresterea vanzarilor.
 
Conform unui studiu realizat de HiveFire, care a interogat peste 400 de marketeri B2B, content marketing-ul este utilizat de doua ori mai mult decat reclamele print, TV si radio. Aproximativ 82% din marketerii B2B folosesc content marketing-ul ca si strategie in programele lor de marketing, acesta fiind urmat de SEM (Search Engine Marketing), intrebuintat de 70%, si de evenimente publice, care se situeaza la 68%. In schimb, reclamele print/TV/audio sunt utilizate doar in proportie de 32 la suta.
 
Carui fapt se datoreaza succesul content marketing-ului? In primul rand, este o modalitate mai putin costisitoare de a genera vanzari si de a fideliza clientii. Majoritatea celor intervievati au declarat ca nu aloca mai mult de o treime din buget marketing-ului de continut. Iar marketerii B2B sunt de parere ca majoritatea clientilor potentiali se gasesc pe internet, de aceea se si concentreaza asupra acestei audiente.
 
Procesul de cautare, organizare si distribuire a continutului devine tot mai des utilizat in marketing. Exista insa si anumite inconveniente: majoritatea celor intervievati s-au plans ca nu dispun de suficient timp pentru gasirea de continut relevant, altii fiind de parere ca exista si alte neajunsuri, precum lipsa originalitatii si a continutului de calitate.
 
Cu toate acestea, este clar faptul ca acest tip de marketing va deveni din ce in ce mai utilizat de catre branduri, integrarea acestuia fiind esentiala.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0