Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 pacate mortale pentru care majoritatea site-urilor esueaza

Tags: marketing, site, covertire vizitatori, content marketing, despre marketing

Exista cam 700 de milioane de site-uri web. Dar, pentru cei mai multi dintre noi, doar o mica parte din ele sunt setate la bookmarks, caci oamenii sunt fideli site-urilor care i-au atras odata. Si pentru ca cele mai multe sunt foarte proaste, scrie marketingprofs.com.
Iata ce nu inteleg detinatorii de site-uri:
 
1. Majoritatea site-urilor functioneaza ca o brosura online, in loc sa fie o resursa.

Dintre milioanele de site-uri web analizate de Marketing Grader, un uluitor procent de 72% au primit scorul 59 sau mai putin din 100, ceea ce inseamna ca nu atrag vizitatori si nu convertesc leaduri.
 
Site-urile web au fost introduse acum peste 20 de ani, dar cea mai mare parte din ele functioneaza inca dupa paradigmele de scoala veche stabilite in anii 1990. Multe site-uri functioneaza sub forma de brosuri digitale. Chiar daca exista echilibru intre design si utilitate, putine companii construiesc site-uri wev care servesc scopului lor primar: sa atraga viziattori, sa converteasca lead-uri si sa bucure clientii cu un continut bogat, relevant si valoros.
 
Site-ul trebuie sa fie persoana de vanzari a companiei si in centrul strategiei de marketing.
 
Chiar daca ai strategie de SEO si un design prietenos cu vizitatorul, un site este un motor care functioneaza cu continut pompat zilnic.
 
Scopul unui site este de a atrage vizitatori, de a converti lead-uri si de a-i delecta pe vizitatori. Nu vei vedea beneficiile daca nu faci din site o masinarie de inbound marketing care prezinta compania drept un lider de opinie, oferind oferte proaspete, landing page-uri, call-to-action, conversatii pe social media si alte bunuri de continut. Creand un astfel de continut, cresti traficul si lead-urile in mod organic si nu mai trebuie sa te bazezi pe campanii paltite.
 
2. Majoritatea site-urilor nu sunt dinamice.
 
In trecut, la fel ca publicitatea, site-urile erau un vehicol de emitere a informatiei, nu de conversatie. Dar acum consumatorii asteapta informatii relevante care sunt croite dupa nevoile si dorintele lor.
 
Desi multe companii incep sa investeasa in content marketing, avem numai jumatate din ecuatie. Continutul plus contextualizarea ofera experienta personala celor care interactioneaza cu tine online. Multi marketeri azi se gandesc la context numai via email. Sunt obsedati de segmentarea pe liste si pe textele relevante pentru audiente specifice. Totul merge pana cand receptorul face ceva in afara email-ului si descopera un site, o aplicatie pe mobil, un landing page si un call-to-action toate non-contextualizate.
 
Amazon, de exemplu, te cunoaste dupa nume si iti face recomandari personalizate. Cumparatorii de azi nu vor sa fie tratati ca toata lumea.
 
3. Majoritatea site-urilor sunt construite pentru companie, nu pentru client.
 
Daca ai fost vreodata implicat in design-ul de site, stii ca procesul implica, de obicei, multi factori interesati, de la sefii cei mari la angajatii mici si poate o agentie. Dar unde este clientul – persoana pentru care se presupune ca ai construit site-ul?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016