Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
			
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
		Tinerii prefera sa lucreze in companii mici si startup-uri
		Tags: milenari, generatia y, companii mici, startup, online marketing, social media, spirit antreprenorial
Tinerii absolventi prefera sa lucreze in startup-uri decat in corporatii, rezulta dintr-un studiu recent realizat de PayScale Inc. si Millennial Branding.
	
		
	Tinerii absolventi prefera sa lucreze in startup-uri decat in corporatii, rezulta dintr-un studiu recent realizat de PayScale Inc. si Millennial Branding.
	   
							Milenarii, sau reprezentantii Generatiei Y, adica tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 29 de ani, sunt mai atrasi de companiile mici, deoarece acestea le ofera mai multa flexibilitate, nu restrictioneaza accesul la retelele de socializare si ii ajuta sa isi dezvolte spiritul antreprenorial.
 
Din studiu rezulta ca Generatia Y are spirit antreprenorial, este foarte priceputa in social media si prefera libertatea si flexibilitatea in locul politicilor stricte din companiile mari.
 
Milenarii sunt indeosebi atrasi de companiile importante de tehnologie, care apreciaza si rasplatesc inovatia, ofera salarii mari si programe de lucru flexibile. Insa cea mai mare parte a tinerilor din Generatia Y lucreaza in companii mici, care au mai putin de 100 de angajati (47%). 30% dintre Milenari lucreaza in companii medii care au intre 100 si 1.500 de angajati si doar 23% dintre tineri sunt angajati ai unor companii mari, cu peste 1.500 de angajati.
 
Aceasta generatie este extrem de priceputa in online marketing si social media, ambele fiind domenii cu potential mare de dezvoltare.
		
	Din studiu rezulta ca Generatia Y are spirit antreprenorial, este foarte priceputa in social media si prefera libertatea si flexibilitatea in locul politicilor stricte din companiile mari.
Milenarii sunt indeosebi atrasi de companiile importante de tehnologie, care apreciaza si rasplatesc inovatia, ofera salarii mari si programe de lucru flexibile. Insa cea mai mare parte a tinerilor din Generatia Y lucreaza in companii mici, care au mai putin de 100 de angajati (47%). 30% dintre Milenari lucreaza in companii medii care au intre 100 si 1.500 de angajati si doar 23% dintre tineri sunt angajati ai unor companii mari, cu peste 1.500 de angajati.
Aceasta generatie este extrem de priceputa in online marketing si social media, ambele fiind domenii cu potential mare de dezvoltare.
Autor: Adelina Moisan
		
	Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
			
    Recomanda-l prietenilor:
           
        Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
        
    
     
    
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 
                    5
                    din 5
                 - 1 vot.
    












 


 RSS Flux RSS 2.0
 RSS Flux RSS 2.0 Sitemap XML
 Sitemap XML

 Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.