Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STUDIU: Cum sa te adresezi consumatorilor din Generatia Y

Tags: generatia y, milenari, consumatori, branduri

Generatia Y, generatia milenarilor sau Eco Boomerii, reprezinta un grup de consumatori tot mai dominant.
In urma unui studiu recent realizat de Boston Consulting Group, in cadrul caruia au fost intervievati 4.000 de persoane cu varsta cuprinsa intre 16 si 34 de ani ce fac parte din Generatia Y, dar si 1.000 de persoane cu varsta cuprinsa intre 35 si 40 de ani care nu apartin acestui grup demografic, au fost extrase mai multe caracteristici cheie ale “milenarilor” si au fost identificate aspectele pe care brandurile ar trebui sa le urmareasca pentru targetarea acestui grup important de consumatori.
 
1. “Milenarii” iau parte in mod activ la consum si ii influenteaza pe ceilalti consumatori
 
In ciuda preconceptiei ca membrii Generatiei Y sunt lenesi, acestia sunt extrem de optimisti cu privire la capacitatea mediului de afaceri si a guvernului de a influenta schimbari la nivel global. Acestia sunt mai dispusi sa cumpere produse care sa sprijine o anumita cauza si sa faca donatii directe prin intermediul telefonului mobil. Acestia sunt de asemenea mai dispusi sa isi impartaseasca gandurile si experientele in mediul online si sa contribuie cu propriile opinii. Aproximativ 60% dintre milenari isi iau rezerva timp pentru a evalua produse si servicii si a posta imagini, clipuri video si articole online.
 
2. “Milenarii” prefera recomandarile din partea prietenilor si apropiatilor
 
Acestia nu tin cont neaparat de parerea expertilor, ci mai degraba prefera recomandarile venite din partea prietenilor care au experimentat pe propria piele produsul sau serviciul respectiv. Aproximativ 53% dintre milenari au declarat ca se informeaza din social media cu privire la branduri. Acestia sunt mai dispusi sa isi foloseasca telefonul mobil pentru a citi recenzii sau pentru a cauta produse in timp ce se afla la cumparaturi.
 
3. Milenarii sunt cei mai obisnuiti cu noile tehnologii
 
Acest grup demografic este la curent cu noile tendinte in materie de tehnologie. Cei mai multi milenari detin dispozitive multiple: 72% au declarat ca detin MP3 playere, 67% folosesc platforme de jocuri si 59% au propriul smartphone. Comparativ cu acestia, 80% dintre cei aflati in afara acestui grup demografic au declarat ca inca detin computere personale de tip desktop acasa si 60% folosesc telefoane mobile obisnuite.
 
Milenarii sunt foarte activi pe canalele sociale media, 47% dintre cei intervievati declarand ca se simt mai impliniti atunci cand sunt conectati la internet. 33% dintre acestia prefera brandurile care au pagina de Facebook si website-uri optimizate pentru mobil.
 
Care sunt implicatiile acestor constatari?
In primul rand, brandurile trebuie sa invete sa tina pasul cu acest grup de consumatori. “Deoarece acesti consumatori sunt mereu grabiti, este esential sa afli cum sa ii determini sa aloce din timp pentru construirea unei relatii cu brandul tau,” a declarat Jeff Fromm, vice presedintele agentiei de publicitate Barkley. Dezvoltarea unor modele de marketing care sa fie pe placul milenarilor este primordiala, iar companiile trebuie sa investeasca timp si bani pentru crearea unor produse si servicii attractive si bine targetate.
 
 
Sursa: Mashable
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0