Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Folosesti imagini potrivite pentru site? Sunt mai importante decat crezi

Tags: blog, site, imagini site, grafica site

Cand spun imagini, nu ma refer numai la acele fotografii pe care le folosim in advertoriale sau in cadrul articolelor informative. Tot ceea ce tine de aceasta parte ar trebui sa fie personalizat si sa denote astfel originalitate.

Un site cu imagini "imprumutate" din rezultatele cautarilor pe Google nu va prezenta incredere nimanui. Aceasta recomandare de a personaliza tot ceea ce tine de imagine si grafica pe un site se refera si la butoanele disponibile pe un site.

Orice adaugam in partea de vizual trebuie sa fie o prelungire a brandului sau a conceptului pe care incercam sa-l promovam sau sa il dezvoltam. E foarte usor sa ne indepartam de ceea ce ne dorim de la un site daca nu folosim imaginile potrivite.

In plus, imaginile nu ar trebui sa reprezinte un surplus. De exemplu, daca ai nevoie de un buton care sa trimita catre o pagina afiliata, poti folosi un buton personalizat de contact precum cel de mai jos:




In plus, imaginile pe care le folosesti in articole ar trebui sa trezeasca anumite sentimente: dorinta, teama, invidie, melancolie etc. in functie de rezultatul dorit. Daca site-ul tau vinde prajituri, cu siguranta ca va trebui sa folosesti niste fotografii ale produselor tale care sa starneasca pofta astfel ca orice vizitator va dori sa cumpere cat mai curand prajiturile din imagine!

Nu spune nimeni sa nu profiti de resursele nelimitate ale Internetului in ceea ce priveste fotografia, dar asigura-te de fiecare data ca precizezi sursa si ca nu incalci copyrightul. Foloseste-ti imaginatia fara sa adaugi fotografii care nu sunt necesare si care nu au niciun rol.

Nu uita ca tot ceea ce exista pe site-ul sau pe blogul tau trebuie sa aiba o destinatie precisa (sa trezeasca emotii, sa vanda un produs, sa conduca spre o pagina de vanzare etc.).

Sursa foto: fashezine.com
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0