Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 modalitati de indreptare a greselilor in afaceri
Tags: greseli, recunoasterea greselilor, afacri, companii, clienti, vinovati, indreptarea greselilor in afaceri
Cu totii facem greseli. Insa nimanui nu ii place sa recunoasca o greseala. Companiile sunt cu atat mai putin dispuse sa isi recunoasca greselile, managerii considerand ca isi vor indeparta astfel clientii.
Cu totii facem greseli. Insa nimanui nu ii place sa recunoasca o greseala. Companiile sunt cu atat mai putin dispuse sa isi recunoasca greselile, managerii considerand ca isi vor indeparta astfel clientii.
Specialistii de la Entrepreneur.com ne sugereaza sa parcurgem urmatorii 5 pasi in vederea repararii greselilor si refacerii imaginii de brand.
1. Recunoaste greseala
In ciuda aparentelor, clientii isi doresc putina imperfectiune din cand in cand. Imperfectiunea demonstreaza faptul ca brandul respectiv este autentic, vulnerabil si ca are chiar o latura umana, cu care oamenii se pot identifica. In plus, este mult mai dificil sa te superi pe cineva care isi recunoaste greseala, decat pe cineva care insista ca el nu a gresit cu nimic, in ciuda tuturor dovezilor incriminatorii.
2. Descopera ce s-a intamplat
Dupa ce ai recunoscut greseala, este important sa descoperi ce anume a condus la producerea greselii. Pentru ca o companie sa poata evolua in mod constant, aceasta trebuie sa invete din greseli si sa isi imbunatateasca procedurile si metodele de lucru pentru a evita producerea unor greseli similare. Angajatii companiei nu trebuie sa se teama sa raporteze sau sa faca greseli. Sa nu uitam ca orice om este supus greselii si ar fi inuman sa cerem cuiva perfectiunea. In loc sa incercam sa evitam pe cat posibil greselile si sa le ascundem sau sa le negam, ar trebui sa gasim solutii eficiente de imbunatatire si sa facem modificarile necesare.
3. Nu cauta vinovati, cauta solutii
Atunci cand clientul acuza compania, managerii ar trebui sa isi concentreze eforturile asupra gasirii de solutii si evitarii unor greseli similare in viitor, in loc sa arate cu degetul si sa caute vinovati.
4. Noteaza-ti greseala si solutiile
Atunci cand suferi consecintele, poti considera ca iti vei aminti mereu de greseala facuta si ca aceasta nu se va mai repeta niciodata. Insa, odata cu trecerea timpului, incepem sa uitam si revenim cu usurinta la obiceiurile din trecut. Dupa efectuarea unei greseli si repararea acesteia, este important sa notezi toate lectiile invatate. Aceste lectii pot fi integrate in procedurile de lucru interne.
5. Ai grija sa nu se mai intample
De obicei, clientii nu isi vor aminti greseala propriu-zisa, ci modul in care compania a solutionat problema. Situatiile aparent negative pot fi oportunitati nemaipomenite de demonstrare a integritatii, seriozitatii si credibilitatii unei companii. Nu uita ca orice greseala poate fi remediata, totul este sa o recunosti si sa intreprinzi actiunile necesare pentru a o corecta.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.33
din 5
- 3 voturi.
http://www.virtconomics.com/recruit/wqrakwwu56123oqqvkry
Inscrierea este GRATUITA, poti sa iti faci o firma virtuala, sa cumperi sa vinzi diferite marfuri, sa speculezi pe burse, sa simulezi intalniri de afaceri si multe altele. Ai posibilitatea de a-ti retrage dividendele, bonusile din experienta acumulata si de a le transforma in puncte.
In timp punctele acumulate se pot transforma in bani(euro) cat se poate de reali.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.