Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Imbunatatirea relatiei cu clientii: Sfaturi de la experti

Tags: relatie cu clientii, clienti multumiti, sfaturi experti, incredere

Construirea unei relatii solide si de incredere cu clientii necesita mult timp si mult efort. Asemenea oricarei alte relatii, trebuie sa ai rabdare, sa castigi treptat increderea celuilalt, sa fii dispus sa faci compromisuri si sa fii extrem de atent la detalii.
Clientii sunt mai dispusi sa te rasplateasca cu incredere si loialitate atunci cand simt ca esti consecvent si ca ai politici transparente, deoarece nimanui nu ii place sa fie pacalit.
 
Iata cateva sfaturi importante privind construirea unei relatii eficiente cu clientii, primite din partea unor oameni de afaceri influenti din PR, comunicare si social media.
 
Brooke Hammerling, Brew Media Relations
"Fii in primul rand un partener, nu un furnizor de servicii. Asigura-te ca intelegi cu adevarat activitatea clientului. Colaboreaza cu echipa de productie pentru a putea dobandi o intelegere profunda a cerintelor clientului".
 
Sarah Rapp, Behance
"Atunci cand comunic cu un potential client prin serviciile de customer service sau canalele social media, de multe ori ii ofer acestuia adresa personala de mail si il incurajez sa ma contacteze direct daca are intrebari, doreste o demonstratie sau pur si simplu are nevoie de incurajari. Acest lucru are un efect puternic asupra clientului – oamenii sunt mult mai dispusi sa ramana loiali companiei daca stiu ca pot lua legatura in mod direct cu managerul".
 
Morgan Johnston, Jetblue Airways
"Informatia oferita de un manager trebuie sa fie 100% corecta si verificabila, iar politicile companiei trebuie sa fie definite in mod clar audientei. Daca realizezi ca trebuie sa “modifici” politicile sau ca nu poti sa le sustii in continuare, este timpul sa le reexaminezi si sa stabileste altele, de la care sa nu te abati".
 
Cortney Stapleton, BlissPR
"Fii deschis la minte. Cu totii avem anumite preferinte, insa oamenii raspund cel mai bine la sinceritate si deschidere. Daca un client vrea neaparat ca un lucru sa fie facut intr-un anumit fel, stabileste o sesiune de brainstorming cu angajatii pentru a descoperi noi solutii".
 
Dave Brown, MKG
"Lucrurile mici fac diferenta. Raspunde personal unui tweet si trimite-i clientului informatia dorita prin email. Fa mai mult decat sa asculti si lasa faptele sa demonstreze ca iti pasa cu adevarat de nevoile clientului, intr-un mod sincer".
 
Dena Cook, Brew Media Relations
"Trebuie sa ai intotdeauna un punct de vedere – fii valoros in ochii clientilor. Nu aproba tot ce zice clientul".
 
 via Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0