Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

14 sfaturi pentru succesul unui site de comert online

Tags: magazin online, comert online, succes in afaceri, clienti, produse, comenzi, recenzii, optiuni de plata

Vrei ca magazinul tau online sa aiba succes? Iti prezentam in continuare 14 sfaturi esentiale pentru bunul mers al unui site de comert online.
1. Pastreaza lucrurile simple. Cu cat vizitatorilor le este mai usor sa finalizeze o comanda, cu atat vor exista mai multe comenzi. Clientii ar trebui sa gaseasca cu usurinta produsele dorite si sa nu piarda mult timp cu finalizarea comenzii.
 
2. Furnizeaza informatii de contact complete. Include un numar de telefon. Cumparatorii vor sa se simta in siguranta si vor sa stie ca au de a face cu persoane reale care pot fi contactate in cazul in care vor intampina probleme.
 
3. Incurajeaza finalizarea comenzii. Spune-le clientilor in ce etapa a procesului au ajuns si arata-le ce mai au de facut.
 
4. Foloseste imagini cu produsele in cosurile de cumparaturi. Astfel le vei reaminti clientilor ce se afla in cosurile lor de cumparaturi si care este motivul achizitiei.  
 
5. Adauga link-uri catre pagina produselor. Dupa ce un articol a fost introdus in cosul de cumparaturi, clientul ar trebui sa poata da link pe articolul respectiv si sa fie redirectionat catre pagina produsului. Astfel, poate compara diferite produse intre ele si se poate asigura ca a ales produsul corespunzator.
                          
6. Furnizeaza informatii complete referitoare la produs. Include culorile disponibile, dimensiunile, stilurile si alte elemente descriptive. Clientii trebuie sa stie exact ce cumpara pentru nu fi nevoiti sa returneze produsul ulterior. Nu furnizati descrieri de produs false.
 
7. Nu complica termenii si conditiile. Ce garantii oferi ? Care este politica firmei privind returnarea produselor? Pastreaza lucrurile simple si concrete.
 
8. Ofera mai multe optiuni de plata. Nu toti clientii vor sa plateasca folosind carduri de credit sau de debit. Ofera-le clientilor optiuni multiple: PayPal, transfer bancar, etc.
 
9. Nu invinui niciodata clientul. Atunci cand clientul greseste intr-un fel sau altul: apasa pe un link gresit, uita sa introduca anumite date, etc., ofera un mesaj prin care sa ii explici care este problema si cum se poate rezolva. Clientul are intotdeauna dreptate si nu este niciodata vina lui.
 
10. Foloseste testimoniale reale. Daca magazinul tau functioneaza cum trebuie, ar trebui sa fi primit deja feedback pozitiv din partea unor clienti multumiti. Cere-le permisiunea pentru a folosi aceste testimoniale. Nu folosi testimoniale false, semnate de persoane inexistente. Clientii isi vor da seama.
 
11. Ofera suport telefonic. Daca apare o problema, clientii ar trebui sa poata apela o linie telefonica pentru a fi ajutati.
 
12. Ofera stimulente. Orice serviciu gratuit va incuraja clientii sa cumpere. Poti oferi transport gratuit pentru produsele achizitionate sau poti oferi o reducere de 15% dupa ce comanda depaseste o anumita suma.
 
13. Ofera un newsletter gratuit. Clientii obisnuiti vor aprecia faptul ca sunt instiintati cu privire la ofertele speciale, produsele si serviciile nou aparute si ca le sunt oferite informatii utile dintr-un anumit domeniu.
 
14. Ofera clientilor posibilitatea de a posta recenzii de produs
Recenziile de produs venite din partea clientilor sunt ideale pentru cresterea afacerii. Bineinteles, recenziile nefavorabile vor face mai mult rau decat bine. Insa feedback-ul autentic este esential. Daca un produs primeste multe recenzii nefavorabile, acesta ar trebui scos de la vanzare.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0