Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 sfaturi pentru un blog de succes. De la managementul de inceput pana la secretul reusitei

Lucrurile au evoluat cu viteza luminii in ce priveste managementul unui site sau al unui blog. Daca initial se mai putea vorbi de pasi de incepator, ceea ce se recomanda cel mai des in acest moment nu e doar atitudinea de profesionist, ci si investitiile unui om care hotaraste ca un astfel de proiect e unul de durata.
In acelasi timp insa, situatia nu s-a complicat, ba chiar a devenit mai simpla. Avem la indemana tool-uri mai inteligente, aplicatii care fac treaba in locul nostru si programe de la terti care ne ajuta sa obtinem in cel mai scurt timp informatii pretioase. Tot ce trebuie sa facem e sa le manuim si sa stim sa ne folosim de ele, insa Google Analytics, ca sa dam doar un exemplu, nu e un serviciu care sa ne ridice mari probleme.

Recent, Blog Tyrant a prezentat cativa pasi care ar trebui, daca nu sa asigure, atunci macar sa creasca sansele de succes. Profesionistii din domeniu vor fi insa de acord in privinta unor aspecte: eforturile consistente si calitatea oferita sunt principii pe care niciun algoritm nu ni le va servi pe tava.

O sa exemplificam doar unele dintre sugestiile date de Blog Tyrant, alaturi de explicatiile noastre, in cea mai mare parte, si cu precizarea ca un punct comun il reprezinta simplitatea si eficienta in munca.

1. Sa incepem cat mai inteligent, ni se recomanda. Sa investim intr-o platforma buna, cu hosting platit si la care sa avem acces pentru a controla site-ul asa cum ne dorim. Sa avem, cu alte cuvinte, un start profesionist. E adevarat ca asta presupune sa avem deja experienta in online, dar mai inseamna si ca putem invata de la vecini, putem tinti un pic mai sus de blogurile obisnuite si putem aplica principiul "bruler les etapes" (a arde etapele), cum spun francezii.

2. Prea multe actiuni, indemnuri, semne si sloganuri strica. E ca si cum (si sigur ati mai auzit comparatia asta) am tipa din mai multe directii deodata si pe mai multe voci la proaspatul nostru vizitator pe site care va da bir cu fugitii la fel de repede cum a aterizat pe site. Un indemn unic si cat mai simplu va fi mult mai eficient. Fie un buton care trimite catre un produs pe care il vindem, fie un buton de abonare, de exemplu.

3. O lista de abonati e mai mult decat necesara. Poate nu ne incanta neaparat, de la bun inceput, sa avem o lista cu oameni care vor astepta de la noi saptamanal macar cate un semn. Dar daca vrem sa crestem un proiect asa cum trebuie, va trebui de la bun inceput sa stim cat suntem dispusi sau cat putem sa muncim pentru a nu consuma resurse in mod inutil.

4. Sa nu ne temem de link-uri. In afara de "backlink"-urile care, asa cum stim, il tin pe cititor mai mult pe site-ul nostru, sa nu ne fie teama sa facem trimiteri catre alte site-uri sau bloguri. Asta va arata, pe de o parte, ca nu vrem sa tinem totul doar in ograda noastra si va crea mai multa valoare, inevitabil, continutului pe care l-am creat initial.

5. Scrieti cat mai mult. Recomandarea sursei de mai sus e ca o postare sa aiba cel putin 2.000 de cuvinte. Bineinteles, s-ar putea ca 3-4 pagini sa ni se para mult. Cine mai citeste atata in online? Contrar opiniei generale, daca un articol e bine scris, daca reusim sa captivam si sa oferim informatia promisa, il putem face pe user sa citeasca si un roman pe site-ul nostru.

6. E adevarat. La prima vedere, am putea spune ca s-a scris despre tot, s-a vorbit despre toate. Daca ne simtim descurajati, sa facem insa o plimbare printr-o librarie mai mare in care vom gasi cateva mii de carti scrise de autori diferiti si cu subiecte diferite. Si chiar daca temele majore sunt comune, oamenii continua sa gaseasca abordari diferite. Si pentru blogul nostru va trebui sa gasim ceva diferit, ceva care sa ne reprezinte si care sa se adreseze si celor pe care ni-i dorim ca vizitatori pe site.

7. Nu renuntati inainte de vreme. Sa luam, de data aceasta, exemplul vloggerilor de pe YouTube. Cei mai multi care au devenit azi faimosi au inceput sa posteze clipuri in urma cu 5-7 ani. E adevarat ca, odata cu trecerea timpului, s-a micsorat si perioada medie in care multi dintre ei ajung sa aiba succes, insa tot nu depaseste 3 ani. Asa ca, indiferent de domeniu, aveti putintica rabdare, stimabililor!
 
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.13 din 5 - 4 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016