Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
6 lucruri pe care le vor clientii
Tags: ce vor clientii, vanzari, loialitate, creativitate
Contrar parerii generale, clinetii sunt mai putin interesati de pret decat de cele sase lucruri pe care vi le spunem mai jos.
Contrar parerii generale, clinetii sunt mai putin interesati de pret decat de cele sase lucruri pe care vi le spunem mai jos.
Toti clientii se dau in vant dupa cea mai buna calitate si cel mai mic pret, asa-i? Lucrurile astea sunt importante, e adevarat, dar, suprinzator, formula calitate vs. pret nu este de obicei in topul preocuparilor clientilor, mai ales atunci cand vorbim despre vanzarile B2B.
Multe studii ne spun cum consumatorii B2B vor urmatoarele lucruri de la oamenii care le vand ceva:
1. Pregatire
Clientii vor sa-ti faci tema inainte de a vorbi cu ei. Urasc sa le pui intrebari la care poti raspunde foarte usor dupa o scurta navigare pe net.
2. Simplitate
Clientii, ca toata lumea dealtfel, trebuie sa se descurce in labirintul vietii. Vor ca ceea vinzi tu sa fie simplu, fara a fi simplist.
3. Creativitate
Clientii au deja o parere despre cum sa-si rezolve problemele si sa creeze oportunitati. Vor de la tine sa vii cu idei proaspete, noi care nu rasar in discutiile lor interne.
4. Loialitate
Clientii isi risca companiile si carierele facand afaceri cu tine. De aceea vor ca tu sa reprezinti interesele LOR si nu doar pe ale companiei tale.
5. Accesibilitate
Clientii vor sa stie ca sunt o prioritatea si ca le vei raspunde imediat ce au o problema. Daca nu vei face asta, vor crede ca nu sunt importanti pentru tine
6. Responsabilitate
Clientii nu vor sa pasezi responsabilitatea pe umerii altcuiva in companie. Daca vrei sa lucrezi pentru ei, fii pregatit sa-i lasi sa te jupoaie.
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.