Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Puterea unui brand: Coca-Cola

Tags: coca-cola, puterea brandului, brand, marketing, publicitate, strategii de marketing

Logic si detasat vorbind, Coca-Cola nu este un produs de neinlocuit. Unii oameni traiesc o viata intreaga fara sa guste apa colorata" si mai mult, gama de produse care pot inlocui Coca-Cola este mare si chiar gratuita: apa, ceai, cafea, lapte si alte produse de la rivalul sau mondial Pepsi-Cola.
Motivul pentru care Coca-Cola este consumata zilnic de milioane de oameni pe tot globul pamantesc sta in faptul ca 94% din populatia globului recunoaste in acest brand puterea marketingului modern. De fapt, cei mai multi experti privesc eforturile de marketing ale firmei Coca-Cola ca si exemple de referinta in dezvoltarea acestei stiinte moderne. Directorul de marketing al firmei Coca-Cola in anii 1980, Sergio Roberto Goizueta, a si dat o definitie clasica a marketingului: “trebuie sase vanda cat mai mult, la cat mai multi, cat mai des si cat mai scump” sau “reclama este sufletul comertului.” 
 
De-a lungul anilor, miliarde de dolari au fost investite in dezvoltarea si promovarea acestui brand puternic, intrebuintand melodii, sloganuri, versuri captivante si / sau ilustratii succesive, realizate de artisti de elita si promovate de celebritati din diferite domenii ale vietii.
 
Anunturile publicitare sunt pline de culoare, expun imaginea produsului intr-o lumina favorabila si transmit sentimente puternice, stabilind o legatura emotionala intre brand si consumatorii sai. In decursul anilor, modul de a promova brandul si diferitele bauturi din familia Coca-Cola s-au schimbat, insa esenta mesajului a ramas aceeasi: Coca-Cola este una dintre placerile simple ale vietii, unica si acceptata oriunde.
 
Masina aceasta formidabila de marketing face din Coca-Cola un brand mondial si reuseste sastabileasca o relatie personala cu o firma impersonala; reuseste sa aplatizeze diferentele dintre oameni si preferintele lor, statutul lor social sau orice alt punct de divergenta.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016