Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Adidas lanseaza cea mai mare campanie de marketing din istoria sa

Tags: adidas, campanie de marketing, beckham, kate perry,

Astazi, 29 martie, Adidas intra intr-o noua etapa al campaniei sale de branding "adidas is all in" si anunta ca pasiunea ne uneste pe toti, indiferent de sex, varsta, tara sau avere, relateaza popsop.com.
Noul spot video intitulat "We all run"/ Cu totii alergam, care ii are ca protagonisti pe ambasadorii bandului, cum ar fi fotbalistii Lionel Messi si David Beckham, baschetbalistul NBA Derrick Rose si vedeta pop Katy Perry, ii arata pe toti acestia alergand pe strazile din orasul lor. Mesajul este: nu exista granite, nu exista limite, lumea intreaga este pe aceeasi lungime de unda cu TINE. Spotul de 30 de secunde are in fundal melodia lui Perry, "Part of me", remixata de Thin White Duke.



"In 2011,am pus laolalta diversitatea, extinderea si profunzimea brandului nostru in cea mai mare campanie de marketing pe care am realizat-o. Anul acesta, vom face inca un pas si ne vom invita fanii si consumatorii sa fie parte activa a campaniei de activare, chemandu-i sa povesteasca momentele lor de implicare, cele care-i motiveaza si ii inspira. Brandul vrea sa se implice umar la umar cu fanii sai", a declarat Hermann Deininger, CMO al brandului.



Campania promoveaza noua linie de haine si de incaltaminte Climacool Seduction, create pentru a le asigura atletilor o ventilatie de 360° si sa-i ajute sa-si imbunatateasca performanta.
 
Consumatorii vor putea sa dovedeasca faptul ca sunt gata sa alerge vizitand site-ul adidas.com, unde pot sa se distreze, avand sanse mari sa castige diverse premii, o intalnire cu unul dintre ambasadorii brandului sau accesul la un eveniment sportiv de amploare.
 
‘adidas is all in’ este cea mai mare campanie de marketing din istoria companiei. Ea evidentiaza prezenta Adidas in diverse sporturi si culturi, prezentand un interesant mix de sport, muzica si moda. Conform companiei, ultima etapa avuta in vedere va fi lansata in a doua jumatate a anului, concentrandu-se pe colectia Originals.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0