Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

American ROM castiga din nou

Tags: american rom, mccann erickson, premiu, d&ad, campanie rom, ciocolata rom

Probabil v-ati plictisit deja de titluri cu acest continut. Doar eu am numarat vreo cinci. Si totusi este una dintre acele plictiseli care aduc cu sine bucurie si mandrie. Ei bine, da, campania „American ROM” si-a mai adaugat inca un premiu la colectia sa.
De data asta distinctia vine de la festivalul D&AD, McCann Erickson fiind prima agentie din Romania premiata in cadrul acestei competitii. Campania „American ROM”, a castigat un Yellow Pencil la categoria Integrated din cadrul sectiunii Integrated & Earned Media.

D&AD este un festival international, vechi de o jumatate de secol, care urmareste creativitatea in advertising, design si digital, indiferent unde si cum se manifesta aceasta. Premiul The Yellow Pencil este recunoscut la nivel mondial ca fiind un simbol al reusitelor creative de cea mai inalta valoare, al exceptionalului in materie de creativitate.  

Campania care i-a adus adus agentiei McCann Erickson premiul cel mare a fost constuita pe ceea ce promotorii ei au numit "sindromul patriotismului reactiv". Ideea de la care a pornit aceasta a fost de a stimula sentimental national in randul tinerilor din Romania. Drept pentru care s-a apelat la aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic romanesc intr-unul americanizat, cu steagul Americii in locul celui romanesc pe ambalaj.

Mesajul a ajuns la peste 15 milioane de oameni, adica cam 67% din intreaga populatie a Romaniei. De asemenea, in primele 6 zile ale campaniei de teasing, pagina de promovare a acesteia a beneficiat de aproape 190.000 de vizualizari si 75.000 vizitatori unici, iar pe pagina de Facebook, numarul de fani a crescut cu 300% in primele trei zile de la lansare.

McCann-Erickson a mai castigat cu „American ROM” 9 premii in cadrul Festivalului Cannes Lions: 2 Grand Prix si 2 Gold Lions la Promo&Activation si Direct, 2 Bronze Lions la PR, un Silver la Media, un Titanium si un Gold la Integrated. Campania a fost premiata si la Effie Romania, New York Festivals, EMEA SABRE Awards, Golden Drum, Cresta, Epica, Eurobest.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0