Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Branduri si vedete: 8 asocieri nereusite

Tags: branduri, vedete, contracte de publicitate, reziliere

In goana dupa prestigiu si succes, nu de putine ori brandurile apeleaza la nume si chipuri faimoase care sa le devina ambasadori. Doar ca nu intotdeauna alegerea pe care o fac si asocierea dintre ele se dovedeste a fi una reusita.
Cautand prin arhivele istoriei publicitatii, Business Insider a realizat o colectie de parteneriate nereusite intre branduri faimoase si vedete asijderea.
O. J. Simpson & Hetz (1992) – Incepand din ani 1970, O. J. Simpson a devenit imaginea Hertz. In anii aceea, compania platea pentru aparitiile vedetei in spoturile sale peste jumatate de milion de dolari. In 1992 insa, lucrurile au luat o turnura neasteptata. Fotbalistul american a fost acuzat de violenta familiala, pentru ca doi ani mai tarziu sa fie arestat pentru uciderea fostei sale sotii. Hertz a renuntat imediat la contractul de publicitate incheiat cu Simpson.
Sharon Stone & Christian Dior (2008) – Brandul a renuntat la reclamele cu Sharon Stone din China dupa ce actrita a facut declaratii nepotrivite privind efectele devastatoare ale cutremurului devastator din 2008. Vedeta a dat dovada de lipsa de compasiune pentru cele 68.000 de victime, afirmand ca tara a fost lovita de cutremur din cauza rautatii oamenilor.
Madonna & Pepsi (1989) – O eroare demna de un incepator si de-a dreptul hilara a facut ca gigantul Pepsi sa lanseze un spot al carei fundal muzical era piesa „Like a Prayer” a Madonnei. Compania a platit pentru asta 5 milioane de dolari, dar dincolo de muzica nimeni nu s-a obosit sa vizioneze si clipul care a generat aprige controverse. Asta pentru ca prezenta, printre altele, un viol si o cruce in flacari. Unele comunitati catolice au fost atat de intrigate de imagini incat au cerut atat interzicerea clipului, cat si a spotului Pepsi care se folosise de melodie pentru promovare.
Ludacris & Pepsi (2002) – Cam la un deceniu dupa incidentul cu Madonna, Pepsi calca din nou stramb. Compania a lansat un spot de 30 de secunde avandu-l ca protagonist pe rapper-ul Ludacris, care tocmai fusese boicotat mediatic din cauza versurilor pieselor si a comportamentul imoral.       
Chris Brown & Got Milk, Doublemint (2009) – Producatorul de guma de mestecat Wrigley si Programul de educare pentru consumul de lapte, celebru pentru campania „Got Milk?”, au reziliat contractul de publicitate incheiat cu Chris Brown dupa ce cantaretul a pledat vinovat in cazul abuzului asupra fostei sale iubite, Rihanna.
Helena Bonham Carter & Yardley (1990) – Compania de cosmetice Yardley a pus capat parteneriatului cu actrita britanica, dupa ce aceasta a declarat cu nonsalanta intr-un interviu ca nu foloseste niciodata produse de infrumusetare si ca nu stie de ce compania Yardley a ales-o tocmai pe ea pentru a le promova produsele.
Kate Moss & Chanel, Burberry, H&M (2005) – Modelul britanic a pierdut numeroase contracte de publicitate dupa ce Daily Mirror a publicat o serie de fotografii ilustrand-o in timp ce consuma cocaina.  In anul acela, Kate a pierdut milioane de dolari, insa dupa ce valurile scandalului s-au mai potolit, modelul a reusit cumva sa-si acopere pierderile.
Kobe Bryant & Nutella, McDonald’s (2004) – Cele doua mari branduri au refuzat sa-si mai prelungeasca contractele de publcitate cu baschetbalistul american Kobe Bryant dupa ce acesta a fost acuzat de viol in 2004.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Mara 03-Feb-2012 11:57:06
Yeaaahh..Pepsi Rocks:)) Le place sa genereze comentarii (negative, pozitive). De aia imi plac ca si brand!!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0