Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Puterea mamelor pe social media

Tags: marketing, social media, mame, audienta targetata, barbati, femei, achizitii

Stiati ca femeile controleaza 85% din cumparaturi in Statele Unite? Stiai si ca mamele sunt cu 44% mai predispuse sa cumpere de la companiile/brandurile carora le-au dat Like?
Urmatoarele date sunt in masura sa te faca sa-ti schimbi strategia de socil media:
 
- mamele sunt responsabile pentru 32% din toate cumparaturile online in perioada sarbatorilor din 2012, in ciuda faptului ca reprezinta sub 20% din intreaga audienta a internetului (Business Insider),
 
- 73% dintre mame folosesc social media pentru recomandari de brand&produse in privinat cresterii copiilor,
 
- 64% dintre mame le cer sfaturi altor mame cand cumpara un nou produs.
 
Daca strategia ta nu targeteaza femei si mame, pierzi o mare sansa.
 
Daca ai impresia ca produsele tale nu au nimic de-a face cu mamele, poate trebuie sa-ti reanalizezi pozitia. Si asta pentru ca femeile isi conduc gospodariile si influenteaza masiv deciziile de achizitie. Asa ca, daca, de exemplu, ai o companie de automobile cu target babati 30+, poate fi eficient sa tergetezi si femeile si sa promovezi caracteristici ale masinilor care le sunt si lor pe plac, cum ar fi siguranta, economia, factorii ecologici etc. Trebuie sa tii cont ca aproape 50% dintre femei spun ca se orienteaza spre produse eco si 37% declara ca acorda mai multa atentie brandurilor dedicate sanatatii mediului.
 
Mamele sunt o audienta target speciala, nu numai pentru ca sunt responsabile cu deciziile de cumparare pentru familiile lor, ci si pentru ca folosesc mult retelele de socializare, formeaza comunitati online puternice, vorbesc mai mult despre branduri ca alte audiente si se influenteaza una pe cealalta. Mamele recomanda brandurile care le plac intr-o masura mai mare ca restul femeilor (59% vs 44%).
 
Facebook este cea mai populara retea pentru mame si acestea o folosesc pentru conectare si partajare continut. Ele folosesc si jocurile pe social media, o piata care a crescut uluitor in ultimii ani. 
 
Mamele mai stau pe YouTube, Instagram, Pinterest si Google+.
 
Cum le poti targeta? Exista trei factori pe care sa-i ai in vedere cand iti pregatesti strategia:
 
1. Principalul motiv pentru care mamele se conecteaza cu brandurile pe retelele de socializare este sa obtina reduceri si cupoane si sa afle noutati despre produse,
 
2. Mamele folosesc platformele de blogging si sunt influentate de review-urile la produse,
 
3. Majoritatea (89%) dintre mamele care stau online isi folosesc telefoanele inteligente pentru acces.

Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016