Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Business Insider: Top 10 cele mai bune spoturi din 2011

Tags: top, cele mai bune reclame, umor, darth vader, volkswagen, copii

Anul 2011 a fost un an bun in ceea ce priveste creativitatea in publicitate. Varietatea este foarte mare: de la spoturi epice la unele foarte simple, pana la reclame care-ti vor smulge lacrimi. Umorul a fost si el la inaltime. Topul este unul subiectiv, realizat de jurnalistii de la Business Insider care nu au pus pe locul intati campania cea mai titrata a anului: Darth Vader de la Volkswagen.

Este o campanie de promovare a canalului de televiziune si de productie de filme Canal+, Franta. Povestea: un covor din blana de urs decide ca a vazut suficiente filme pentru a putea regiza unele noi. Are peste 190 de mii de vizualizari pe YouTube.

Agentie: BETC Euro RSCG


Primele 30 de secunde ale spotului par a povesti audientei suedeze despre un whisky fin. Apoi insa... are peste 180 de mii pe vizualizari pe YouTube.

Agentie: Forsman & Bodenfors
 

Este dificil sa faci un spot despre de ce nu trebuie sa conduci dupa ce ai baut, mai ales evitand predicile sau tendinta de a soca. In cazul de fata, avem un monolog interior care se dovedeste atat haios, cat si emotionant. Are 1,4 milioane de vizualizari pe YouTube.

Agentie: Clemenger BBDO


In 2011 a existat o singura reclama in care apare o pisica citind o carte de strategie militara: acesta. Are 4,3 milioane de vizualizari pe YouTube.

Agentie: Wieden + Kennedy
 
 
Trailer-ul pentru acest joc video are o calitate rara pentru o reclama: te poti uita la el de mai multe ori. Prezinta atacul zombilor asupra unei familii intr-o cronologie inversata. Are 7,8 milioane de vizualizari pe  YouTube.
 
Agentie: Deep Silver Planegg

 
Intalnire providentiala intre muzica (Willie Nelson cantand melodia Coldplay "The Scientist") si imagine spunand povestea cerintelor obligatorii in industria alimentara. Are 2,2 milioane de vizualizari pe YouTube.
 
Agentie: CAA

 
Creatorii spotului spun ca nu au folosit niciun efect de sunet si ca xilofonul din imagini este real. Incantator. Nu se stie insa daca carcasele de lemn s-au vandut conform asteptarilor. Are 7,8 milioane de vizualizari pe YouTube.
 
Agentie: Drill Inc.

 
Acest film a castigat premiul pentru scurtmetraj in cadrul festivalului organizat de Nokia in 2011. Este filmat integral cu telefonul mobil. Are 140.000 de vizualizari pe Vimeo.
 
Regizor: James W. Griffiths

 
Fara alte prezentari. Are peste 44,5 de milioane de vizualizari pe YouTube.
 
Agentie: Deutsch

 
Un spot extrem de convingator ce sustine campania impotriva abuzarii copiilor. A fost interzis in Irlanda, tara de origine. Este memorabil, asa ca a castigat premiul pentru cea mai buna reclama a anului 2011. Are 616.000 de vizualizari pe YouTube.

Agentie: Ogilvy
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016