Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand sexul vinde odorizante

Tags: reclama, sexul vinde, odorizant de camera, renuzit

Se stie ca imaginile deocheate capteaza aproape instantaneu privirile, invaluind ratiunea intr-o ceata suficient de densa pentru a nu mai face ea alegerile. Asa te poti trezi ca ai cumparat ceea ce-ti place in loc de ceea ce-ti trebuie. Dar poate oare sexul sa vanda orice?
Cand este vorba despre publicitate desantata, femeile sunt folosite pentru a vinde, ei bine, aproape orice. Dar este acest lucru valabil si in cazul barbatilor? O companie americana si-a propus sa testeze ideea intr-o campanie pentru odorizante de camera.

Renuzit Fresh Accents a pregatit o serie de reclame print cu trupuri masculine pe jumatate dezgolite asezate alaturi de odorizantele companiei. Dupa regulile marketingului clasic, produsul ar fi trebuit sa fie in prim planul reclamei. In acest caz insa, el se afla in plan secund, in vreme ce „piesa de rezistenta” pare sa fie modelul masculin.

undefined

Noroc totusi ca fotografia vine insotita de un mesaj cu litere de-o schiopa menit sa echilibreze totul si sa aduca produsul in centrul atentiei. Deci, ce e mai „gorgeous”? Barbatul sau odorizantul?

undefined

Lasand la o parte deocamdata aprecierile personale, aceasta este probabil prima campanie care se foloseste de sex pentru a vinde odorizante de camera. Iar compania recunoaste ca si-a asumat un risc.

undefined

„Daca nu este cu siguranta pentru prima data cand un brand se foloseste de sex pentru vinde un produs, in schimb, este o premiera in ceea ce priveste gama in sine, de improspatare a aerului. Este o abordare relativ riscanta mai ales ca reclamele in cauza au ca target femei cu varste cuprinse intre 24 si 54 de ani si vor fi utilizate in magazine care au clienti destul de conservatori”, spun reprezentantii companiei.     

Dar chiar asa, constienti de riscuri, au mers mai departe. Or fi facut bine? Va avea campania succes? Voi ce parere aveti? Dati-ne de stire in sectiunea „Comentarii”.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 05-Mar-2012 20:47:27
In reclame nu au ce cauta copiii , barbatii si/sau femeile seminud si nud ori fraze cu tenta sexuala . Asa ceva folosesc numai disperatii ale caror vinzari au scazut foarte mult.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0