Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai eficiente reclame print din 2011
Tags: reclame eficiente, eficienta reclame, printuri, reclame reviste
Dincolo de ceea ce am fi tentati sa credem, se pare ca cele mai eficiente reclame print nu sunt neaparat si cele mai creative sau cele cu cea mai mare expunere mediatica. Secretul succesului ar sta mai degraba in realizarea unei legaturi potrivite intre mesaj si mediul sau de promovare.
Dincolo de ceea ce am fi tentati sa credem, se pare ca cele mai eficiente reclame print nu sunt neaparat si cele mai creative sau cele cu cea mai mare expunere mediatica. Secretul succesului ar sta mai degraba in realizarea unei legaturi potrivite intre mesaj si mediul sau de promovare.
Acesta este concluzia unei analize realizate recent de catre compania GfK asupra eficientei reclamelor aparute in presa scrisa americana. Dupa ce au vizualizat si analizat peste 87.000 reclame, cei de la GfK au constatat ca printurile cu adevarat de impact se potrivesc perfect cu revistele in care au aparut, facand din ele materiale promotionale cu foarte mult succes printre cititori.
Pentru a intocmi un clasament al celor mai eficiente reclame print, s-a creat scorul de engagement, care combina procentul cititorilor care au acordat atentie printului respectiv cu procentul celor care reactionat in vreun fel la acesta (prin accesarea website-ului companiei, utilizarea cuponului de discount, recomandarea sau achizitionarea serviciului sau prodului promovat).
Iata cum arata topul celor mai eficiente reclame aparute in presa scrisa.
Brand: Target
Scorul de engament: 182
Revista in care a aparut: Ser Padres
Brand: WWE Summer Slam
Scorul de engament: 182
Revista in care a aparut: WWE

Brand: Xbox Halo
Scorul de engament: 181
Revista in care a aparut: Official Xbox Magazine
Brand: Bed Bath & Beyond
Scorul de engament: 180
Revista in care a aparut: Better Homes & Gardens
Brand: Skechers Shape-Ups
Scorul de engament: 177
Revista in care a aparut: Arthritis Today
Brand: Apple iPad 2
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: New York Magazine

Brand: Olay Body Collections
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: Life & Style Weekly
Brand: Nature Made Vitamins
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: All You
Brand: American Airlines
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: American Way
Brand: M&M's Milk Chocolate and Peanut Combo
Scorul de engament: 175
Revista in care a aparut: People en Español (mesajul printului: “Nu cred ca ma place”)
Pentru a intocmi un clasament al celor mai eficiente reclame print, s-a creat scorul de engagement, care combina procentul cititorilor care au acordat atentie printului respectiv cu procentul celor care reactionat in vreun fel la acesta (prin accesarea website-ului companiei, utilizarea cuponului de discount, recomandarea sau achizitionarea serviciului sau prodului promovat).
Iata cum arata topul celor mai eficiente reclame aparute in presa scrisa.
Brand: Target
Scorul de engament: 182
Revista in care a aparut: Ser Padres
Brand: WWE Summer Slam
Scorul de engament: 182
Revista in care a aparut: WWE

Brand: Xbox Halo
Scorul de engament: 181
Revista in care a aparut: Official Xbox Magazine
Brand: Bed Bath & Beyond
Scorul de engament: 180
Revista in care a aparut: Better Homes & Gardens
Brand: Skechers Shape-Ups
Scorul de engament: 177
Revista in care a aparut: Arthritis Today
Brand: Apple iPad 2
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: New York Magazine

Brand: Olay Body Collections
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: Life & Style Weekly
Brand: Nature Made Vitamins
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: All You
Brand: American Airlines
Scorul de engament: 176
Revista in care a aparut: American Way
Brand: M&M's Milk Chocolate and Peanut Combo
Scorul de engament: 175
Revista in care a aparut: People en Español (mesajul printului: “Nu cred ca ma place”)
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre eficienta reclame












Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.