Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclame pe Twitter vs reclame pe Facebook: Care sunt mai eficiente

Tags: reclame twitter, facebook, eficienta reclame, promovare social media

Social media este deja un fenomen care a adunat laolalta o treime din populatia globului, asa incat nu este de mirare faptul ca publicitatea a dat si ea buzna in aceasta lume a interactiunilor digitale. Companiile au inceput sa aloce sume importante pentru a se promova pe Facebook si Twitter, insa care dintre cele doua platforme sociale se bucura de o eficienta mai mare?
In materie de reclame, principala diferenta dintre Twitter si Facebook este ca cele de pe reteaua de microblogging sunt integrate in fluxul de stiri al utilizatorilor, in vreme ce publicitatea pe Facebook se concentreaza mai ales asupra reclamelor de tip display, aflate  afla in afara fluxului de stiri al utilizatorilor.

Aceasta diferenta se oglindeste si in impactul pe care cele doua tipuri de reclame il au, precum si in veniturile pe care companiile le strang de pe urma lor. Twitter beneficiaza de venituri cat se poate de consistente de pe urma serviciilor sale publicitare, dupa cum arata datele unui studiu realizat de TBG.

In analiza sa, compania a luat in calcul CPI-urile (cost-per-thousand impressions – costul pe numarul de afisari a reclamei), CTR-urile („click-through rates” – numarul de click-uri pe reclama impartit la numarul de afisari al acesteia) si CPF-urile („cost-per-follower” – costul pe numarul de followeri pe care ii aduce reclama) celor doi giganti ai social media.

Asa s-a constatat ca, in primul trimestru al acestui an, Twitter a beneficiat de o rata mai mare a CPI-ului si castigat mai multi bani din numarul de afisari al reclamelor decat Facebook. In cazul Twitter, CPI-urile pot ajunge la 3.5 dolari, in vreme ce in cazul Facebook acestea abia daca ating valoare de 50 de centi.
Twitter earns a lot more money per impression than Facebook.
Acest lucru se datoreaza faptului ca utilizatorii au tendinta sa ignore reclamele display pentru ca sunt mult prea evidente.

„Facebook afiseaza reclamele in partea dreapta a platformei sale, iar utilizatorii le recunosc ca atare si le ignora. In schimb, Twitter asaza reclamele in flux, astfel incat aceastea sa para  mai degraba postari ale altor utilizatori. Atunci cand reclamele sunt in flux se obtine o performanta mai buna a ratei de click”, explica realizatorii studiului.

De asemenea, s-a constatat ca Twitter intrece Facebook si in materie CTR-uri legate de stiri, reclame la produse sportive, mancare si bautura.
Twitter outperforms Facebook for news, sports and food/drink advertisers in terms of click-through rates.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0