Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce are compania mea nevoie de social media?
Tags: social media, propaganda, fidelizare, loialitate, brand, branding, afacere
Mai intai de toate, e gresit sa pornim de la ideea ca o companie nu are nevoie de social media. Indiferent de dimensiunile afacerii sau de domeniul in care activam, clientii nostri, in cea mai mare parte, sunt in online.
Mai intai de toate, e gresit sa pornim de la ideea ca o companie nu are nevoie de social media. Indiferent de dimensiunile afacerii sau de domeniul in care activam, clientii nostri, in cea mai mare parte, sunt in online.
Relatiile pe care le construim in timp cu clientii prin intermediul online-ului sunt nepretuite. Aceste relatii ajuta la crearea unui fundament care, in timp, poate sa se transforme in ceva ce va ajuta afacerea mai mult decat orice: propaganda facuta de clienti.
Aceasta propaganda nu se poate castiga fiindca are in spate ani de fidelizare a clientului, de crestere a loialitatii fata de brand, de incredere fata de promisiunea produsului si, nu in cele din urma, de simpatie fata de afacerea ta.
Nu se poate construi de la o zi la alta si nu poti plati pentru ea, oricat de mare ar fi bugetul de marketing. La acest sprijin din partea clientilor se ajunge numai dupa ce am fost constant prezenti in relatia cu ei, dupa ce am oferit raspunsurile pe care le asteptau si dupa ce le-am castigat increderea prin calitatea serviciilor sau a produselor oferite.
Sa ajungi la acest nivel inseamna sa lasi o parte din lucruri sa mearga de la sine si sa poti privi cum afacerea ta creste singura prin clientii carora li s-a adresat si continua sa li se adreseze. Asta iti va demonstra ca toate strategiile de branding au functionat, iar eforturile tale sunt rasplatite in prezent, chiar daca va trebui sa continui sa faci ce ai facut si pana acum.
Nu toti clientii vor face astfel de propaganda si e bine sa ii identificam pe cei care vor fi printre clientii cei mai atasati brandului. Va trebuie sa aflam ce ii intereseaza pe acestia, daca isi doresc acces exclusivist la unele produse sau informatii si daca vor sa simta ca fac parte dintr-o categorie speciala in relatia cu brandul.
Cu toate acestea, dezvoltarea unei comunitati in jurul afacerii noastre va ramane un proces care se va dezvolta de la sine, influenta noastra in aceasta privinta fiind doar de a oferi in continuare informatii si continut din partea companiei.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
E-A-T te poate proteja de schimbarile Google. Iata ce trebuie sa faci
Cupoane de reduceri pe Twitter
URSUS Evolution 2012: Incepe nebunia muzicii live romanesti
Creste-ti vanzarile in trei pasi simpli. Ce ai de facut?
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE