Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce ultima campanie H&M i-a suparat pe cumparatori

Tags: h&m, modele false, corp digital, editare modele h&m

Retailerul suedez H&M a recunoscut recent ca a folosit intr-una dintre campaniile de pe site modele false generate cu ajutorul unui computer.

Modelul virtual este cat se poate de similar unei persoane reale, dar la o privire mai atenta se poate observa ca toate modelele au aceeasi forma a corpului si aceeasi pozitie.

Chipul real al persoanelor a fost adaugat pe acest corp, iar culoarea pielii a fost modificata cu ajutorul unui program de editare pentru a se potrivi cu tenul.

Cei care administreaza site-ul suedez Aftonbladet au observat primii asemanarile nefiresti dintre modelele folosite de H&M pentru campania de promovare de pe site.

Hacan Anderson, purtator de cuvant al H&M, a confirmat aceasta constatare si a declarat:

"Nu este un corp real, este in intregime virtual si realizat pe computer. Fotografiem hainele pe un manechin de plastic, iar mai apoi cream aspectul uman printr-un alt program digital".



Aceasta procedura a creat destul de multe controverse printre internautii care au criticat compania pentru crearea unei realitati false destinata clientilor si pentru prezentarea unui corp perfect care le-ar influenta pe femei sa isi doreasca acelasi corp, acesta fiind insa nenatural.

Andersson a declarat ca alegerea a fost facuta deoarece simplifica sedintele foto si pentru ca potentialii cumparatori se pot concentra mai bine asupra hainelor decat asupra modelelor. Acesta a explicat astfel ca rezultatul poate fi unul straniu, insa mesajul este unul clar: "Cumpara imbracamintea noastra, nu modelele".

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0