Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Echilibrul perfect intre design, branding si vanzari? Eu l-am gasit!

Tags: design, brading, vanzari, site, marketing, succes, design site

Ni se intampla de multe ori sa ne concentram atentia asupra unui singur aspect al afacerii. Fie ca vorbim de branding, de design sau de vanzari, trebuie sa recunoastem ca nu toate ne fac cu ochiul in egala masura si ca, de multe ori, ne place sa ne ocupam mai mult de branding sau de design.

Vanzarile sunt, pana la urma, motorul afacerii si trebuie sa stim sa gasim un echilibru intre aceste trei elemente indispensabile unui parcurs nu doar de succes, ci si de durata. Fiindca daca succesul poate aparea la un moment dat, munca noastra nu se incheie daca ne dorim sa ramanem pe aceleasi culmi inalte.

Design-ul si branding-ul conteaza foarte mult pentru un site. Fara un design de calitate, vom pierde clienti importanti, iar vizitatorii noi vor iesi de pe site-ul nostru in mai putin de o secunda. Iar fara aceste elemente de branding vizitatorilor le va fi greu, daca nu imposibil, sa-si aduca aminte ca ne-au vizitat vreodata site-ul.

Asta  nu inseamna ca toate eforturile noastre trebuie sa fie directionate catre aceasta zona, ci gestionate ca parte a unor strategii care, in cele din urma, duc la o crestere a vanzarilor. Nu sunt astfel obiective in sine, ci elemente conexe.

Design-ul trebuie sa faciliteze vanzarile, iar acesta e un aspect de care trebuie sa tinem obligatoriu cont. Daca site-ul nu este atragator, daca nu capteaza atentia sau ii plictiseste pe vizitatori, e cat se poate de clar ca traficul nostru nu va reusi sa creasca doar prin continut. Daca vizitatorilor le este greu sa navigheze pe site, acestia vor considera ca si produsele sunt la fel de greu de utilizat.

Logo-ul afacerii nu trebuie sa eclipseze ceea ce conteaza. Din nou, fara a fi un obiectiv in sine, logo-ul nu trebuie sa faca nota discordanta sau sa atraga prea mult atentia. Site-ul in ansamblu este important, iar ceea ce oferim trebuie sa fie cat mai evident. Logo-ul ar trebui sa ne ajute sa vindem, la fel ca toate celelalte elemente care tin de design.

Trebuie sa ne intrebam in ce masura e usor pentru un utilizator sa cumpere de pe site-ul nostru. Ce pagini pot fi gasite cu usurinta? Cate click-uri trebuie sa dea un utilizator inainte de a reusi sa achizitioneze efectiv produsul? Design-ul site-ului face ca procesul de achizitie sa fie usor de indeplinit?
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016