Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Enel da mana cu mediul intr-o noua campanie

Tags: campanie enel, factura pe email, myenel, saatchi & saatchi

Desi nu are practic concurenta pe piata energetica romaneasca, Enel nu ezita deloc sa isi consolideze imaginea. Si face asta chiar si atunci cand are de comunicat noutati privind sistemul de informare al clientilor sai, de altfel un bun prilej pentru o campanie de mediu.
Numita cat se poate de simplu, dar elocvent, campania Enel „Factura pe email” incurajeaza clientii sa protejeze mediul inconjurator prin renuntarea la factura traditionala pe hartie si orientarea catre noul serviciul online.

Cu ajutorul platformei MyEnel, clientii au posibilitatea de a primi factura pe internet, aceasta putand fi accesata prin crearea unui cont online care functioneaza asemenea unui ghiseu electronic.

Si pentru a-i convinge de utilitatea noului serviciu si impactul sau asupra mediului, primii 50.000 clientii care aleg factura electronica in locul celei conventionale sunt recompensati de Enel cu cate un cadou ecologic: o hartie reciclabila cu seminte de flori, numai bune de plantat in gradina.

Campania „Factura pe email” a fost realizata impreuna cu echipa Saatchi & Saatchi si este sustinuta prin canale de comunicare online, outdoor si print.

„Campania de promovare a facturii electronice a fost un real succes si a avut un efect mai mare decat cel scontat. Mai multe zeci de mii de clienti au optat pentru factura electronica, iar noi dorim sa le multumim intr-un mod inovator pentru acest lucru. (...) Felicitarea care contine seminte de flori este recunoasterea angajamentului nostru de a incuraja si promova un comportament responsabil vis-à-vis de mediu si natura. Prin aceasta incercam sa tinem cont din ce in ce mai mult de provocarile pe care le avem pentru protejarea mediului “, spune Aurelian Sideri, Marketing Manager in cadrul Enel Romania.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0