Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Viitorul publicitatii prin ochii unui director de creatie de la Saatchi & Saatchi

Tags: saatchi & saatchi, director de creatie, publicitate, bere, social media,

Social media schmba evident peisajul publicitatii, iar unele companii se adapteaza mai usor si mai bine decat altele. Spre exemplu, companiile producatoare de bere au dat lovitura: "Oamenii ies in oras, socializeaza la un pahar si reactioneaza mult mai repede" la mesajele brand-urilor pe social media, spune Con Williamson, directorul departamanentului de creatie din New York al lui Saatchi & Saatchi.
Spre deosebire de publicitatea traditionala, marketing-ul pe social media se refera la implicarea consumatorilor. 
 
In plus, datorita schimbarilor rapide ale pietei, si publicitatea trebuie sa-si gaseasca modul adecvat de prezentare. S-au dus vremurile echipelor de creatie formate din doua persoane. Echipa de creatie a lui Williamson are acum opt membri, printre care designeri, experti digitali, scriitori "traditionali", toti incercand sa descopere noi modalitati prin care sa ajunga la cei carora le este adresat mesajul publicitar. Si asta pentru ca publicitatea targeteaza acum mai multe tipuri de "ecrane", de moduri de expunere, ecranul calculatorului fiind doar unul dintre ei. Consumatorul zilelor noastre cere mai mult, dar vrea, totodata sa fie abordat intr-un context in care entertainment-ul primeaza.
 
 
Reporter: Conform unui studiu realizat de Barclays, companiile cheltuiesc in jur de 30 de miliarde de dolari pentru publicitatea online, dar 60 de miliarde de dolari pentru publicitatea la televizor. Se pare astfel ca publicitatea traditionala nu va disparea asa curand.
 
Con Williamson: Noi publicitarii ne ocupam tot cu crearea de continut. Oamenii vor continua sa se uite la "America’s Got Talent" si la serialele clasice. Televiziunea nu va disparea. Trebuie sa constientizam faptul ca publicitatea creeaza doar mai multe canale prin care noi sa accesam continutul. Arta entertainmentului de calitate va ramane pe pozitii, trebuie insa sa se imbunatateasca. Daca ma uit al emisiunea mea preferata pe o tableta, voi avea mai multe posibilitati de a interactiona. Depasesc astfel simplul nivel al urmaririi unui ecran.
 
Reporter: Dispare linia de demarcare dintre continut si reclama?
 
Con Williamson: Vorbim despre o aprofundare. Trebuie implicate mai multe persoane, mai multe creiere, pentru a obtine idei proaspete. Ce e remarcabil in legatura cu schimbarea la fata a publicitatii este ca ii elimina pe cei slabi.
 
Reporter: Aducand social media in discutie, cum creezi o campanie de 100 de caractere?
 
Con Williamson: Social media este un termen foarte larg si la moda astazi. Tocmai de aceea vedem cum "turma" se muta in directia asta, lasand altceva in spate. Trebuie sa avem in vedere un plan de integrare a social media. Noi folosim aceste medii pestru a ne asculta consumatorii, dar si pentru a le raspunde intrebarilor. Noi avem un om care sta toata ziua si "asculta" ce se vorbeste despre brand-urile de care ne ocupam, pentru a ne ajuta sa ne targetam mai bine. 

 
Autor: Madalina Alexe


<script src="http://player.ooyala.com/player.js?height=348&deepLinkEmbedCode=VweXJxMjqoRRXDpxykzSDO9oYCSZomTb&video_pcode=BhdmY6l9g002rBhQ6aEBZiheacDu&embedCode=VweXJxMjqoRRXDpxykzSDO9oYCSZomTb&width=618"></script>
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016