Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Erotismul vinde sau este interzis: O campanie Lynx a fost anulata pe motiv ca era prea sexy

Tags: interzis, reclama, lynx, marea britanie, lucy pinder

In comparatie cu americanii, britanicii par a fi destul de sensibili la erotismul prezent in reclame. Advertising Standards Autority (ASA), institutia care supervizeaza domeniul publicitar in Marea Britanie, a interzis recent o serie de reclame pentru brandul Lynx, considerandu-le deopotriva prea sexy si sexiste.
Reclamele fac parte din campania web „Can she make you lose control?”, ce are ca imagine un renumit model britanic, Lucy Pinder. Intr-una dintre ele, Pinder este infatisata in postura unei gospodine atipice ce pregateste curcan la cuptor imbracata doar in lenjerie intima.

lynx banned blog lucy pinder
Atitudinea, privirea si vestimentatia sumara au fost in masura sa genereze cateva reactii din partea consumatorilor. Nu foarte multe insa. Doar 10 cetateni au depus o reclamatie la ASA, suficient insa ca aceasta sa ia atitudine si sa le declare ofensatoare intrucat prezinta femeia intr-o ipostaza degradanta si au un continut provocator. Drept urmare, institutia le-a interzis, iar in prezent fotografiile au disparut atat de pe blogul modelului Lucy Pinder, cat si de pe website-ul Lynx.  
In materie de vigilenta si toleranta in publicitate, ASA este cea mai putin permisiva, fiind institutia abilitata sa decida in ce masura reclamele sunt adecvate, chiar si in situatia in care numarul sesizarilor este redus. Asa ca publicitarii au viata grea si costisitoare in Marea Britanie. Companiile pierd bani de fiecare data cand trebuie sa o ia de la capat cu cate o campanie de promovare.
Pana si Prada s-a vazut nevoita sa isi retraga printurile unei campanii dupa ce doar o singura persoana a facut plangere. Nemultumirea a venit de la faptul ca reclamele prezentau o fata plangand langa o linie de cale ferata. Reclamantul a considerat ca imaginea respectiva sugereaza ideea ca adolescenta ar vrea sa se sinucida. Asa ca nu a stat pe ganduri si a sesizat indata autoritatea competenta in domeniu, iar aceasta i-a raspuns pe masura asteptarilor. Printurile au disparut numaidecat, desi s-a cam facut exces de zel in aceasta situatie.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0