Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Forbes se lanseaza cu elicopterul in Brazilia

Tags: forbes, campanie, lansare, brazilia, mark zuckerberg

Cand lansezi ceva atat de prestigios precum revista Forbes intr-o tara noua, trebuie sa folosesti artileria grea, pentru a te asigura ca atragi instant atentia audientei dorite. Agentia Ogilvy din Brazilia s-a gandita ca, din moment ce Forbes este tipul de publicatie care devine lectura obligatorie in randul celor din varful ierarhiei unei companii, cel mai bine ar fi sa le-o duca acestora direct.
Simpla deschidere a usii biroului nu a fost considerata suficient de impresionanta pentru a deveni instant vizibila, asa ca s-a decis livrarea revistei prin elicopter. Conform unei intelegeri cu oamenii de afaceri, acestia vor trebui sa iasa pe acoperisul cladirilor unde lucreaza sa-si ia revista. O abordare interesanta ce va face istorie, daca vor exista suficienti bani pentru a o pune in practica.
Aceasta prima parte a campaniei de promovare se cheama "Helivery" (o suprapunere a cuvintelor helicopter si delivery care, in engleza, inseamna elicopter si a livra).
 


A doua parte a campaniei se numeste "The World Without’" (Ce-ar fi fost daca), o campanie de afise prin care incearca sa se demonstreze cum ar fi aratat lumea daca anumite persoane/ personaje nu ar fi existat. Daca Mark Zuckerberg nu ar fi existat, ar fi fost cu trei miliarde mai putine fotografii incarcate pe luna pe net si 800.000 de oameni mai putini care sa dezvolte aplicatii, in timp ce lumea fara Bill Gates ar insemna 57 de milioane de jocuri video mai putin vandute in lumea intreaga. 










 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0