Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Furia infantila, temei de reclama

Tags: copii, furie, infantil, reclama, ogilvy & mather

Bebelusi vorbitori, bebelusi surazatori si bebelusi dansatori. Sunt toate ipostaze ale copiilor ilustrate cu succes in publicitate. E de ajuns sa ne amimtim de celebra reclama Evian (cu peste 52 milioane de vizualizari pe YouTube) pentru a nu avea niciun dubiu asupra acestui lucru. Dar ce impact ar putea avea niste bebelusi furiosi?
Ei bine, Ogilvy & Mather si-a propus sa afle. Agentia de publicitate testeaza o campanie print ce are in prim plan cativa copii suparati foc, dar dulci totodata.
Campania este dedicata unui produs de asigurari al companiei indiene IDBI Federal, numit sugestiv „Childsurance”. Polita de asigurare ii ajuta pe parinti sa puna bani deoparte pentru viitorul copiilor lor.
Si pentru ca este vorba despre viitor, parintii sunt „avertizati” printr-un slogan cat se poate de graitor: „La 18 ani, fiul/ fiica ta nu va mai fi atat de dragut (a).”, slogan ce este alaturat unor imagini cu bebelusi furiosi.
Campania mizeaza astfel pe dorinta oricarui parinte de a oferi copiilor sai siguranta si o viata mai buna.    

undefined      undefined
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016