Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Google a lansat prima sa campanie print

Tags: google, publicitate google, print google, campanie, confidentialitate date

Este cunoscut la nivel mondial pentru numele si produsele sale, pentru valoarea brandului si a companiei. In 10 ani a cladit un imperiu, dar fara sa investeasca un sfant in publicitate, asta desi traieste in proportie de 99% din ea. Cu o prezenta online imposibil de egalat, Google este insa aproape necunoscut ca marketer, lucru pe care compania a decis sa il schimbe.
In 2010 isi lansa primul spot publicitar, iar un an mai tarziu alte cinci reclame dedicate principalelor sale servicii: Google Serach, Google Chrome si Google Plus. De altfel, anul trecut compania si-a dublat bugetul destinat propriei promovarii, ceea ce sugereaza faptul ca filosofia sa publicitara este in schimbare, schimbare ce continua si in acest an.
 
Inca din prima luna a lui 2012, Google a decis sa-si acorde siesi si publicului sau ceva mai multa importanta. Compania a demarat o campanie centrata in jurul ideii de confidentialitate a datelor pe internet, ce se desfasoara in zona print, outdoor si online.

Intitulata sugestiv, „Good to Know”, campania a debutat cu o serie de desene explicative in marile cotidiene americane: USA Today, The Wall Street Journal si The Economist. Scopul lor este de a informa publicul in legatura cu importanta confidentialitatii datelor pe internet si a modului in care poate fi realizat acest deziderat.  

Campania se deruleaza in paralel si in Marea Britanie si Germania, iar conceptul ii apartine agentiei M&C Saatchi Worldwide.

Voua cum vi se par printurile de mai jos? Reusite, interesante, utile?  

Log out
undefined


Safe Search

undefined

To be or not to be

undefined
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0