Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google face ochi dulci fanilor Super Bowl

Tags: google, super bowl, promovare super bowl, youtube ad blitz

Un eveniment care aduce in fata televizoarelor 100 milioane de oameni, aduce multe alte milioane in fata calculatoarelor si dispozitivelor mobile de ultima generatie. Iar acest lucru nu putea fi neglijat de catre unul dintre cele mai cunoscute branduri din lumea online.
La fel ca alte nume mari, Google s-a pregatit cum se cuvine pentru evenimentul sportiv si publicitar al anului: meciul Super Bowl. Compania a lansat cateva servicii specifice inspirate si ocazionate de competitia sportiva.
Unul dintre ele este Game Day with Google, un site creat in cadrul Google Inside Search, acel blog care descrie modul de functionare si utilizare al motorului de cautare Google. Este vorba despre un hub digital special ce ofera informatii despre cum si unde se cauta cele mai faine rete de snacks-uri, atat de potrivite in timpul meciului sau care sunt cele mai frecvente intrebari legate Super Bowl.
Dincolo de acest hub, pe paginile Google+ ale celor doua echipe concurente – New York Giants si New England Patriots – va fi postat continut exclusiv si informatii din culise. De asemenea, cei de la Giants vor intra in direct cu fanii pe chat-ul Google+, Hangout.
Nici platforma YouTube nu a fost uitata. Aici, Google a creat YouTube Ad Blitz, un micro-site focusat doar pe reclamele si campaniile de marketing derulate in cadrul Super Bowl. Vizitatorii pot arunca o privire asupra clipurilor publicitare si sa le voteze pe cele mai indragite.

Tot pe YouTube Ad Blitz, Madonna isi va lansa cel mai nou videoclip realizat pentru melodia „Give Me All Your Luvin”. Asta inainte de meciul de duminica, 5 februarie.    
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0