Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Harta brandurilor

Tags: harta branduri, citymap, new york

Asemeni oricaror alte structuri arhitecturale urbane, magazinele fac si ele parte din viata oraselor, fiind de multe ori cel putin la fel de cautate de catre turisti ca si edificiile incarcate de istorie ori cele moderne si somptuoase. Tocmai de aceea, o companie americana si-a propus sa le repuna in drepturi, asezandu-le pe harta.
CityMaps, o mica companie din New York, a realizat o aplicatie mobila in care hartile oraselor au fost transformate in harti ale brandurilor. Strazile si obiectivele arhitecturale importante au fost inlocuite cu simbolurile brandurilor, marcand astfel locul in care se afla magazinele acestora.
 
Oricine cauta o cafenea Starbucks in centrul orasului ori la periferie va sti unde se afla aceasta si cum sa ajunga la ea. La fel si daca brandul cautat este Channel sau D&G.

 

Practic, hartile cu branduri transforma orasul in mall-uri imense, fiind totodata si interactive, in sensul ca permit utilizatorilor sa afle mai multe informatii despre magazine cu ajutorul retelelor de socializare. Pentru asta, aplicatia a fost conectata la Twitter, oferind astfel accesul la ofertele promovate prin intermediul pltaformei de microblogging, dar si la opiniile utilizatorilor care au calcat deja pragul magazinelor cu pricina.
 
Momentan, astfel de harti sunt disponibile doar pentru trei mari orase americane. Este vorba despre New York, San Francisco si Austin, insa cei care le-au intocmit se gandesc serios sa extinda proiectul si in alte zone.  


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0