Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Heineken devine un brand petitor de Sfantul Valentin

Tags: heineken, sfantul valentin, serenada, social media, facebook

Heineken si-a adjudecat multe bile albe cu campania "Open Your World" lansata la sfarsitul anului trecut. Cele doua spoturi, "The Entrance" si "The Date", au prezentat lumii un nou gen de protagonist: un barbat modern, relaxat, increzator care stie sa se distreze, scrie Advertising Age.
Campania se extinde acum in soacial media, cu un al treilea spot, "The Serenade", brandul sperand ca ca obtine acelasi nivel de entuziasm din partea pietei. Aplicatia sa de pe Facebook, "The Serenade", dedicata zilei de Sfantul Valentin, le permite utilizatorilor sa-si invite partenerul la o cina romantica prin intermediul unei serenade personalizate cantate de Paul Kissaun, artistul care interpreteaza in stil Bollywood si care a facut senzatie in spotul "The Date."
 
Versurile cantecului se muleaza in jurul raspunsurilor pe care trebuie sa le dea utilizatorii (de exemplu, unde isi vor duce partenerul). Odata postate pe peretele de Facebook, trebuie sa astepte raspunsul. Vor fi disponibile 640 de serenade in 20 de limbi diferite.

Campania Heineken nu se opreste numai la aplicatia prezentat mai sus, ci va organiza si un eveniment. Pe 9 februarie, Heineken va fi gazda unui show live de opt ore pe YouTube, "Serenade Live", in timpul caruia doritorii isi pot crea serenade proprii pe care sa le dedice persoanei iubite. Heineken va alege participantii din randul prietenilor de pe Facebook si Twitter, intentionand sa mentina o audienta cat mai vivace, care sa reactioneze in timp real.

Evenimentul nu este organizat in mod deliberat pe 14 februarie, ci inainte, pentru ca participantii sa aiba partener in ziua mult asteptata. Totodata, se stie ca social media este mediul perfect pentru a aduaga un pic de tensiune evenimentului live. 
Strategia aplicata este semnificativa la nivelul planului de afaceri al Heineken, brand care doreste sa faca pasi mari in mediul social media. 

Mai jos aveti un exemplu de serenada personalizata.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0