Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campanie Heineken: Viata pe un ghetar

Tags: marketing, campanie marketing, heineken, experiment social, alaska

Poti supravietui cu doar un colac de slavare, un costum de gala si un bilet de avion pe varful unui ghetar din Alaska?
Aceasta este intrebarea pe care o pune Heineken in cadrul ultimei campanii „Dropped”, un fel de „Cazut din cer” (tr.n.).
 
„Vrem sa mergem mai departe in demersul de a-i inspira pe barbati sa fie imaginativi si deschisi fata de lume. Le oferim oportunitatea de a trece dincolo de granitele propriei zone de confort”, a declarat Sandrine Huijgen, global communications director la heineken, citata de thedrum.com.
 
„Dropped” este un experiment social care ii va provoca pe participanti sa-si afiseze caracterul real si sa aiba o experienta iesita din comun.
 
Primul experiment l-a luat pe Rikar Gil din Madrid si l-a aruncat, la propriu, intr-o zona indepartata a Alaskai, cu doar resurse minimale, aeroportul fiind la multi kilometri departare.
 
Experienta lui este filmata pe episoade care sunt rulate pe canalul de YouTube al brandului. Pe scurt, va putem spune ca s-a intalnit cu trei ursi, i-a fost dor sa poarte tricouri si si-a prins limba de gheata de 22 de ori. 
 
Campania va continua si in alte locuri de pe planeta.
 


Sursa foto: captura YouTbe
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant