Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marks&Spencer vrea sa se reinventeze in forta
Tags: marketing, reclama, marks&spencer, helen mirren
Marks&Spencer mizeaza pe cele mai puternice femei din Anglia pentru a-si promova ultima colectie. Campania publicitara foloseste 12 femei din domenii diferite pozate de celebra fotografa Annie Leibovitz. Toate au insa in comun un singur lucru: pasiunea pentru hainele M&S, scrie Daily Mail.
Marks&Spencer mizeaza pe cele mai puternice femei din Anglia pentru a-si promova ultima colectie. Campania publicitara foloseste 12 femei din domenii diferite pozate de celebra fotografa Annie Leibovitz. Toate au insa in comun un singur lucru: pasiunea pentru hainele M&S, scrie Daily Mail.
Imaginea principala a campaniei (vezi mai jos) are in vedere o noua abordare a companiei si a costat, nici mai mult, nici mai putin, decat 100.000 de lire sterline. Poza este realizata la hotelul Cliveden din Buckinghamshire si le prezinta pe toate cele 12 doamne ambasadoare de brand, de la Tracey Emin, pana la directorul executiv la Save the Children, Jasmine Whitbread.
Campania mai cuprinde un instantaneu care le suprinde pe doamne pe un vas pe Tamisa si inca unul intr-un peisaj rustic. De aceea, diversitatea spatiilor fiind atat de mare, la fel ca si tipurile de personalitate implicate, lumea se intreaba care este mesajul. Si exista si critici la adresa implicarii lui Tracey Emin, prietena de-ale lui Kate Moss si cunoscuta pentru stiluld e viata nonconformist si nu ins ensul artistic inaltator al cuvantului.
In ultimul an, Markes&Spencer nu a dus-o foarte bine si vanzarile i-au scazut cu 1,6% pentru al optulea trimestru consecutiv. Existenta noii campanii arata ca brandul este foarte serios in ceea ce priveste revenirea sa in forta. Ganditi-va numai la cat a costat sa adune toate celebritatile la un loc (cat o fi fost onorariul lui Helen Mirren, de exemplu?), sa puna cap la cap logistica necesara si sa atraga fotografa superstar Leibovitz.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.