Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nescafe a demarat o noua campanie antiplictiseala

Tags: nescafe, campanie antiplictiseala, nescafe 3in1, promotie castiga cu prietenii

Initiata de brandul Nescafe inca din 2010, lupta impotriva plictiselii continua pana in zilele noastre cu o noua campanie promotionala. Este vorba despre „Castiga cu Nescafe 3in1 si prietenii tai”, o campanie dedicata mai ales grupurilor de tineri care stiu sa se distreze si care au sansa de a castiga bani pe masura numarului lor.
Campania a fost lansata oficial pe 1 martie 2012 si confirma, atat prin mesaj, cat si prin implementare, spiritul combatant impotriva plictiselii. Promotia se desfasoara pana pe 9 mai si pune de data aceasta accentul pe doua elemente importante din viata tinerilor: prietenia si distractia intre prieteni.

Comunicarea campaniei a fost dezvoltata de McCann Erickson si va fi realizata pe TV, print, outdoor, POSM, media digitala, precum si prin activari in caminele studentesti si in magazine.


Clipul publicitar al promotiei a fost realizat de tot de echipa McCann Erickson si porneste de la ideea distractiei care creste pe masura ce participantii se inmultesc. Dar odata cu distractia cresc si sansele de castig si suma ce poate fi castigata prin promotia Nescafe 3in1.

„Nescafe si-a facut bunul obicei de a face din fiecare promotie un eveniment. Anul trecut am avut premiul cel mare decis prin vot, anul acesta avem altceva inovator: participi cu mai multi prieteni, castigi mai mult”, explica Alexandru Dumitrescu, Deputy Creative Director, McCann Erickson.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0