Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Petrom a initiat o noua campanie CSR

Tags: petrom, campanie csr, redirectionare 2 la suta

Nu sunt multe, dar sunt consistente. Campaniile CSR (Responsabilitate Sociala Corporatista) ale companiilor autohtone sau internationale devin din ce in ce mai ample si din ce in ce mai constante. Iar unul dintre brandurile care au facut un obicei – si un departament specializat – din asta este Petrom.
Pentru al cincilea an consecutiv, Petrom organizeaza campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal in randul angajatilor companiei. Aceasta permite oricarui contribuabil din Romania sa redirectioneze 2% din impozitul pe venit catre o entitate nonguvernamentala.
 
Petrom a realizat si distribuit o serie de materiale informative cu peste 150 de ONG-uri active la nivel national si local in domenii precum educatie, sanatate, protectia mediului si programe sociale.

Si pentru ca eficienta campaniei sa fie maxima, o caravana mobila a vizitat 14 puncte de lucru Petrom din tara. Astfel, angajatii au fost informati despre organizatiile non-guvernamentale active in comunitatea lor, au fost sprijiniti in procesul de redirectionare, iar toate formularele completate au fost colectate de catre organizatori pentru a fi trimise catre administratiile financiare corespunzatoare.

De asemenea, la sediul Petrom City din Bucuresti, compania a gazduit un targ la care au participat 20 de ONG-uri ce desfasoara proiecte de succes in domenii precum protectia mediului, educatie, sanatate sau cauze sociale. Cei peste 2.500 de angajati au avut ocazia sa interactioneze direct cu reprezentantii ONG-urilor prezente si sa ia, astfel, o decizie documentata privind destinatia celor 2% din impozitul lor pe venit.

Impactul campaniilor de acest gen este sustinut de cifrele editiilor precedente. Astfel, in cadrul campaniei din 2011, peste 1.500 de angajati Petrom au redirectionat 2% din impozitul pe venit catre un ONG.  
 
Campania CSR de anul acesta se deruleaza in perioada 19 - 23 martie la nivelul intregii companii.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0