Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Gala Internetics 2011: Cele mai bune proiecte online din Romania

Tags: internetics, gala, castigatori 2011, proiecte online

Fara indoiala, domeniul publicitar romanesc beneficiaza din plin de pasiune, incredere, vointa si multa creativitate. Iar toate acestea au fost cat se poate de evidente la cea de-a XI-a editie a Galei Internetics desfasurata aseara, la Opera Nationala Romana.
Evenimentul a premiat cele mai bune proiecte din online-ul romanesc, competitia reunind 232 de lucrari si 47 de agentii participante in cele trei categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Best Use Of si Campanii Interactive.
Agentiile care au urcat pe scena sunt: Create Direct, Discovery Romania, GreenPixel, H Media, Headvertising, Hyperactive, iLeo, Kaleidoscope, Kinecto, McCann Erickson, MRM Worldwide, Odyssey Communication, Senior Interactive, Smile Media, The Geeks si Universal McCann Romania. Dar regina serii a fost iLeo care a obtinut cele mai multe premii si a primit, in cele din urma, distinctia “Agentia Anului 2011”.

Juriul a acordat, in total, 29 de trofee pentru branduri precum:Always, British American Tobacco, Create Direct (auto-promovare), Discovery Channel, Efix, Groupama, Kinder Surprise, Medlife, Orange, Petrom, Pilot Frixion, ROM Autentic, Savana, Tuborg.
Cele mai premiate proiecte din competitie au fost “Redescopera Romania”, dezvoltata de iLeo pentru Petrom, cu sase premii, “American ROM”, semnata de MRM Worldwide, McCann Erickson & Universal McCann Romania, cu trei premii, dintre care Aurul la categoria Campanii Interactive si “Povestea Kinder Surprise”, realizata de Hyperactive, cu trei premii, dintre care un Bronz la categoria Siteuri, Micrositeuri si bloguri de promovare si premiul special pentru Webdesign.

La nou-intodusa sectiune Best Use of Mobile, premiul a fost revendicat de iLeo, cu aplicatia mobila dezvoltata pentru campania Redescopera Romania a brandului Petrom. Tot Petrom a obtinut si trofeul Webvertiserul Anului – desemnat prin vot secret de catre membrii Asociatiei IAB Romania.
De asemenea, cel mai bun viral romanesc a fost revedicat de catre agentia Odyssey Communication pentru clipul „Efix de la un cal putere în sus”.



Iata lista castigatorilor Internetics 2011:





CATEGORIA SITE-URI, MICROSITE-URI ŞI BLOGURI DE PROMOVARE
Bronz
Nume lucrare: Povestea Kinder Surprise
Autor: Hyperactive
Client: Ferrero Romania
Brand: Kinder Surprise

Argint
Nume lucrare: MedLive.ro – In direct cu medicii
Autor: Smile Media
Client: Medlife
Brand: Medlife

Aur
Nume lucrare: Redescopera Romania
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

Premiu special de Web Design:
Povestea Kinder Surprise
Autor: Hyperactive
Client: Ferrero Romania
Brand: Kinder Surprise


CATEGORIA BEST USE OF

Best use of Viral
Nume lucrare: Efix de la un cal putere in sus
Autor: Odyssey Communication
Client: Rompetrol
Brand: Efix

Best use of Banners
Lucrare: pilotfrixion.ro
Autor The Geeks
Client Dacris
Brand Pilot Frixion

Best use of e-mail marketing
Lucrare: Colind de Craciun
Autor Create Direct
Client Create Direct
Brand Create Direct

Best use of social media
Nume lucrare: Redescopera Romania
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

Best use of mobile
Nume lucrare: Redescopera Romania
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom


CATEGORIA CAMPANII INTERACTIVE

Bronz
Nume lucrare: Tu cum vezi lumea în 2015?
Autor: Kinecto
Client: Groupama
Brand: Asigurarea cu investitie 5 Plus Groupama

Argint
Nume lucrare: Redescopera Romania
Autor: iLeo
Client: Petrom OMV SA
Brand: Petrom

Aur
Nume lucrare: American ROM
Autori: MRM / McCann Erickson / Universal McCann Romania
Client: Kandia Dulce
Brand: ROM Autentic


Webvertiserul Anului
Petrom

Agentia Anului
iLeo
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0