Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pisica primar sau cum sa faci reclama unui orasel din Alaska

Tags: stubbs, pisica primar, alaska

In urma cu 15 ani, cativa locuitori din Talkeetna – un mic orasel din Alaska – constatau cu nemultumire faptul ca nu le placea niciunul dintre candidatii la fotoliul de primar al localitatii. Asa ca au venit cu propria lor propunere de candidatura, una cu patru picioare.
Dintr-o gluma, au inceput sa le spuna oamenilor sa voteze la alegerile locale cu Stubbs, un motan roscovan si jucaus. Suprinzator, pisica chiar a castigat, devenind primarul onorofic al localitatii. De atunci, Stubbs este ales primar la fiecare rand de alegeri.

 
Desi poate parea o joaca, ideea locuitorilor din Talkeetna s-a dovedit a fi o incredibila reclama pentru promovarea turismului in zona. De-a lungul anilor, pisica primar a adus un numar considerabil de turisti intr-un orasel cu doar 900 de locuitori si care altfel nu ar fi atractiv din acest punct de vedere.
 
Stubbs s-a facut remarcat si pe retelele sociale. Pe Facebook el a adunat 3.000 de fani, adica de 30 de ori mai multi decat numarul de locuitori ai orasului peste care guverneaza.
 
In ciuda faptului ca primarul Stubbs este rezultatul unui accident si nu a unei decizii strategice, acest giumbusluc este in masura sa ilustreze ce poate face un mic numar de magie publicitara.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0