Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Procter & Gamble promite ca va deveni 100% verde

Tags: p&g, procter&gamble, energie regenerabila, materiale reciclabile, produse de consum, sustenabilitate, pampers, bounty

Procter and Gamble, cea mai mare companie de bunuri de larg consum din lume, a anuntat saptamana aceasta ca a elaborat o nou strategie de sustenabilitate care, daca va avea succes, va influenta mediul inconjurator intr-un mod pozitiv.
Presedintele si CEO al P&G, Bob McDonald, a precizat ca strategia oe termen lung a companiei se bazeaza pe patru piloni cheie:
 
1. centralele energetice sa foloseasca 100% energie regenerabila.
 
2. Folosirea exclusiv a materialelor reciclabile si regenerabile pentru toate produsele.
 
3. Asigurarea unui nivel zero de deseuri.
 
4. Proiectarea de produse care satisfac clientul si conserva resursele.
 
Tintele specifice de sustenabilitate, stabilite pentru anul 2010 includ:
 
- inlocuirea materialelor pe baza de petrol cu materiale regenerabile - 25%;
 
- cresterea procentului de spalare cu apa rece pana la 70% in cazul masinilor de spalat;
 
- reducerea gradului de ambalare cu pana la 20% pe utilizator;
 
- reducerea transportului cu camionul cu 20%, fata de anul 2010.
 
Aceste lucruri nu ne sunt indiferente, deoarece vorbim de P&G, compania ersponsabila pentru majoritatea produselor de consum din casele noastre: Pampers, Tide, Always, Pantene, Gillete, Bounty, Dawn, Gain, Pringles, Charmin, Downy, Iams, Crest, Oral-B, Duracell si Olay, sa mentionam doar cateva dintre marcile inregistrate detinute.
 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0