Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

P&G spune Multumesc, mama in noua sa campanie de Olimpiada

Tags: p&g, procter&gamble, mama, marketing, olimpiada

Procter & Gamble a lansat cea mai mare campanie "Multumesc, mama!" de pana acum, pentru a le multumi mamelor olimpicilor si ale iubitorilor de sport din intreaga lume. Campania de manifestare a recunostintei fata de mame este parte a strategiei de marketing P&G de cativa ani buni. Si totusi initiativa de anul acesta este de cea mai mare amploare, relateaza popsop.com.
Actiunea de anul acesta este o continuare a campaniei ce a debutat la Olimpiada de la Vancouver Olympics din februarie 2010, in timp ce P&G sponsorizeaza Jocurile Olimpice in toata perioada din 2012 pana in 2020. Recent, compania a introdus initiativa ’1 multumesc = 1 sansa de castig’, creata de Wieden & Kennedy. Campania acopera media digitale, printul, spoturile TV si aplicatiile pe telefonul mobil. 



 
Spotul TV de 80 de secunde regizat de celebrul Alejandro González Inárritu ne prezinta mamele catorva tineri atleti din Los Angeles, Beijing, Londra si Rio de Janeiro pregatindu-i pe acestia pentru performanta. Povestea este urmatoarea: copiii cresc sub aripa mamelor pana cand devin atleti olimpici. Exista cam 20 de versiuni diferite ale reclamei produsa pentru anumite tari, inclusiv China, brazilia sau Rusia.

“Am privit cresterea copiilor ca pe un efort global”, a spus Karl Lieberman, directorul de creatie de la Wieden & Kennedy. “Am luat in calcul diferentele cu entuziasm: acelasi rezultat este obtinut rin actiuni diferite”, a continuat el.

In plus, P&G va rula si o serie de minidocumentare intitulate ‘Cresterea unui olimpic’ cae spun povesti adevarate despre mame ce sunt alaturi de copii ce-si doresc sa fie olimpici. Filmuletele vor fi disponibile online la inceputul lui mai. Aplicatiile mobile ale campaniei le vor permite fanilor sa incarce filmulete, poze sau mesaje de multumire pentru mamele lor.

In plan social, P&G sustine implicarea tinerilor si copiilor in sport, prin organizarea de evenimente educationale menite sa incurajeze mamele sa-si ghideze copiii  sa faca mai mult sport.

Nevoia unei astfel de iniţiative este confirmata si de un sondaj care releva ca aproape jumatate dintre copiii din Romania (43%) nu practica activitati sportive, si numai 14% fac sport in afara orelor de educatie fizica.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 06-Iun-2012 22:55:02
Nu ma sensibilizeaza cu nimic compania asta ordinara sa ii cumpar produsele . Ce are a face produsele lor nesanatoase cu astfel de campanii ?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0