Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitatea traditionala se apropie de sfarsit?

Tags: publicitate agresiva, publicitate traditionala, branduri, personalizare

Publicitatea agresiva se apropie de sfarsit si va fi inlocuita de o altfel de publicitate, care se bazeaza pe "multe interactiuni minore in decursul unui timp indelungat" si dezvoltarea unei relatii pe termen lung cu clientul, sau cel putin asa sustine Paul Adams, Global Brand Experience Manager al Facebook.
Adams este de parere ca, pentru a ajunge la consumatorul modern, companiile si brandurile vor fi nevoite sa dezvolte o relatie cu acesta, nu doar sa ii atraga atentia prin reclame. Altfel spus, marketingul ar trebui sa devina mai mult progresiv decat agresiv.
 
Asadar, strategiile de marketing vor trebui sa fie create astfel incat sa stimuleze dezvoltarea unei relatii cu consumatorul, asemenea relatiilor de prietenie pe care le dezvoltam in timp. Deseori descoperim oameni noi prin intermediul altor cunostinte, apoi ii intalnim ocazional, descoperim ca avem interese comune si, treptat, devenim prieteni.
 
Cam asa ar trebui sa arate si relatia cu potentialii clienti, conform spuselor lui Adams. Brandurile ar putea incepe promovarea produselor in mod subtil, intr-o discutie mai extinsa pe teme generale avuta cu potentialul client. Astfel, produsele si conceptele noi vor fi introduse in mod natural, fara ca respectivul client sa se simta asaltat in vreun fel.
 
Adams crede de asemenea ca internetul va trebui sa se adapteze noilor cerinte personalizate ale utilizatorilor. Website-urile vor fi personalizate in functie de dorintele, nevoile, aspiratiile noastre. Utilizatorilor le vor fi prezentate informatii succinte cu privire la preferintele si recomandarile prietenilor lor si, in cele din urma, acest tip de publicitate va inlocui efectiv mesajele de tip pop-up, bannerele si celelalte tipuri de reclame agresive.
 
   
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0