Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Regulile atractiei: 3 ingrediente pentru un brand seducator

Tags: brand, design, parteneri afaceri, antreprenori, stimuli, seductie

Seductia poate fi influentata prin mici secrete, nu-i asa? Mai ascundem noi revistele cand le citim in metrou sau inchidem repede pagina de web in care citeam despre cum sa fim si mai seducatori, dar toata lumea stie ca multe dintre aceste sfaturi functioneaza.
Creierul uman reactioneaza la fel la o categorie de stimuli. Stiati, de exemplu, ca o intalnire se poate desfasura altfel doar pentru ca noi bem o ciocolata calda sau un ceai indulcit in loc de o bautura cu gheata? Vocea va fi una mai blanda, tonul mai coborat, reactiile noastre mai linistite.

Tot despre prima intalnire discutam si astazi, numai ca despre cea dintre brand si potentialul cumparator. Iata, asadar, cateva dintre regulile seductiei care par sa functioneze si sa produca cel putin simpatie la prima vedere.

1. Descopera valoarea pe care designul o da identitatii de brand.

Trebuie sa intelegi de ce e important sa investesti in design. Chiar daca multi pun aspectul pe locul al doilea, de cele mai multe ori prezentarea e cea mai importanta. Nu-i cere unui prieten incepator sa se ocupe de design. Acorda importanta cuvenita acestui aspect care conteaza uneori mai mult decat produsul in sine.

2. Trebuie sa stii cine esti cu adevarat.

Care este esenta companiei tale? Care e filozofia brandului si ce il face sa fie unic? Identitatea companiei tale trebuie sa fie una clara, precisa fiindca doar atunci cand stii care sunt valorile promovate vei avea parte de un brand puternic.

3. Alege-ti partenerul cu grija.

E important sa existe acea chimie intre parteneri, in cazul nostru, intre brand si client. Aceeasi chimie trebuie sa existe si intre partenerii de afaceri. De multe ori, antreprenorii mici nu primesc atentia de care au nevoie, asa ca trebuie sa gasesti pe cineva caruia ii pasa de afacerea ta si care iti intelege viziunea.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016