Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Silva are un nou slogan si noi ambalaje

Tags: silva, campanie silva, bere, slogan, ambalaj silva, din spiritul transilvaniei

Dupa ce ne-a vorbit despre valoarea timpului si ne-a delectat cu citatele celebre in cadrul campaniei „Momente insufletite de Silva Dark”, brandul romanesc de bere se relanseaza pe piata autohtona sub o noua infatisare.
Silva a demarat o noua campanie de imagine menita sa aduca in atentia publicului valorile autentice transilvanene ale berii pe care o produce. Numita „Din spiritul Transilvaniei”, noua campania are ca punct de plecare asocierea dintre calitatea mentinuta peste timp si originile sale ardelenesti.

De la sloganul „Recunoaste valoarea”, Silva migreaza astfel catre ceva mai reprezentativ pentru sine, formularea „Din spiritul Transilvaniei” legand la nivel de perceptie brandul de originea si istoria sa.

De-a lungul timpului, Silva si-a mentinut calitatea produselor sale, insa acum vine mai aproape de consumatorii romani printr-o gama completa de ambalaje. Berea Silva va fi disponibila in 5 variante: sticla de 0.5 litri, PET de 2 litri, doza de 0.5 litri, 6-pack si keg de 50 litri.

„Relansara berii Silva cu o noua infatisare si o gama completa de ambalaje este o decizie pe care am luat-o in urma analizei cerintelor si preferintelor consumatorilor si clientilor nostri. O bere deosebita, care rezoneaza cu valorile romanesti si care este apreciata de romani, merita sa fie accesibila pentru cat mai multi dintre acestia. Astfel, noua Silva este mai aproape de consumatori prin varietatea de ambalaje in care este disponibila si prin pret, pastrandu-si in acelasi timp calitatea si autenticitatea, care o caracterizeaza de atata timp”, spune Paul Markovits, Marketing Director Heineken Romania.

Cu ocazia evenimentului de relansare, Silva si-a provocat publicul sa descopere spiritul Transilvaniei printr-un experiment aparte. In cadrul evenimentului de la Muzeul National de Arta Contemporana, artisti locali de renume au reconstruit imaginea sticlei Silva prin franturi de imagini care ilustreaza spiritul oraselor din Romania.

Evenimentul a fost organizat de Oxigen PR, iar creatia si strategia au fost realizate de FRIENDS Advertising. De online s-a ocupat Webtailors.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0