Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sticla-portocala a AMPRO Design a castigat competitia europeana de packaging

Tags: ambalaj, european packaging design association, congres epda, packaging, ambro design, design it yourself, orange but better

Regula primei impresii functioneaza in marketing la fel de bine ca in viata de zi cu zi. Inainte de a ajunge sa cunoasca beneficiile unui produs, cumparatorul ia act de aspect, care-i va vorbi destul de clar despre acesta, despre brand si companie. Ambalajul vinde practic inainte sa o faca caracteristicile produsului si uneori chiar mai bine decat acestea.
Si pentru ca este atat de important in ansamblul de marketing, mai marii acestui domeniu se aduna an de an intr-un congres la nivel european. Intrunirea EPDA (European Packaging Design Association) s-a desfasurat anul acesta la Helsinki, iar printre evenimentele desfasurate cu aceasta ocazie a avut loc si cea de-a doua editie a competitiei „Design it yourself".
 
Provocarea adresata creativilor in design a pornit de la premisa regandirii ambalajelor unor marci importante din industria alimentara scandinava. Concursul cu tema „Finnish breakfast" a cuprins 3 categorii: „Butter, But Better”, „Jam, But Better”, Orange Juice, But Better” si „Bread, But Better”.
 
AMPRO Design, una dintre cele mai premiate agentii romanesti de brand & packaging design, a castigat cel mai mare premiu al categoriei "Orange Juice, But Better" in cadrul competitiei "Design It Yourself”.

 

"Suntem mandri de faptul ca am castigat aur in competitia EPDA de anul acesta, mai ales ca suntem printre cei mai noi membri ai organizatiei si am concurat cu agentii foarte experimentate din intreaga Europa", spune Irinel Ionescu (Creative Director&Managing Partner, AMPRO Design).
 
Portofoliul AMPRO Design cuprinde lucrari realizate pentru Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan Romania, Engelmi/Galati, Macromex, Sushimania, La Paloma / Budapesta, Cora Romania.
 
Iata si cateva idei de ambalaj premiate la prima editie a „Design it yourself".
 
Shopping list

 
Magic wipes

 
Ecobag

 
Gogol

 
Only soup

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0