Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tricourile cu mesaje discriminatorii vand

Tags: tricouri, discriminatoriu, anorexia, opinia publica, fete

Adevarul este ca tricourile care promoveaza misoginismul, frivolitatea sau anorexia pot fi considerate, folosind in limbajul celor care le poarta, cool, strasnice. Este un scenariu castigator pentru retaileri, caci tricourile cu note sexiste sunt articole care se vand rapid.
In ciuda faptului ca opinia publica se revolta, de obicei, companiile isi cer scuze, dar continua sa produca articole similare. 

La inceput a fost Abercrombie, a urmat Urban, Penney's, Forever 21 si multe altele.  Nu stiti despre ce vorbim? Priviti mai jos.

Abercrombie and Fitch a lansat, in 2005, o serie de tricouri care au imprimate mesaje ca "Vad ca mi-ai cunoscut deja gemenii" si "Cine mai are nevoie de creier cand am astea?".

Abercrombie and Fitch set off a

In iunie 2010, Urban Outfitters si-a retras de pe piata tricoul de mai jos, pe care scrie "Mananca mai putin", dupa ce a primit nenumarate plangeri ca promoveaza anorexia si tulburarile de alimentatie.

In June 2010, Urban Outfitters pulled this shirt, which reads

In februarie 2011, retailerul britanic Tesco si-a atras multe critici din partea grupurilor care militeaza pentru drepturile femeilor din cauza faptului ca a vandut tricoul de mai jos care, zice-se, promoveaza voaierismul.

In February 2011, British retail giant Tesco drew criticism from women's rights groups for selling a t-shirt that encourages voyeurism

Tricoul de mai jos a fost retras de pe rafturile magazinului Tilly dupa ce a fost relationat cu misoginismul (in imagine vedem o femeie dezbracat cu banda adeziva pe gura deasupra careia scrie "Bucura-te de liniste").

This shirt was taken off the shelf at Tilly's after complaints by Ms Magazine and others about misogyny (The image shows a naked woman with tape on her mouth:

Autoritatea britanica de supervizare a standardelor in publicitate a interzis comercializare acestui tricou de la Zazzle.com din cauza ca promoveaza anorexia (mesajul spune ca "Nimic nu are un gust mai bun ca senzatia de a fi slab").

The UK Ad Standards Authority shut down this Zazzle.com t-shirt and others for promoting anorexia

JCPenney a scos tricoul de mai jos dupa ce opinia publica generala s-a revoltat. 

JCPenney removed this t-shirt after widespread anger, including posts at Jezebel and the Village Voice and a Change.org petition.

A recidivat insa si a continuat sa promoveze ideea de fete prostute, dar care iubesc distractia. Dovada: vezi mai jos!

While JCPenney discontinued the previous shirt, critics note that they're still offering similar shirts idealizing ditzy school girls
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

aceeasi 16-Sep-2011 09:13:09
acestea sunt sloganuri foarte bine gandite prin care se spala creierele bietilor copii care vor fi generatiile adulte de maine!!!!!!!!!!!!!!!!!! si toate acestea in fata nasului nostru, pe banii nostrii!!!!!!!!!!! Oare ne mai putem trezi vreodata din starea de zombii la care am redusi??????????? SPER CA DA!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016