Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 dintre cele mai bune business bloguri din lume

Tags: blog, business blog, cele mai bune bloguri

Cand a inceput sa fie privit mai mult decat un jurnal online, blogul s-a maturizat, devenind un instrument atragator si interesant pentru sfera business. Companiile cauta sa-i exploateze potentialul si sa stabileasca o legatura mai puternica intre ele si publicul lor. Nu toate reusesc, insa unele o fac atat de bine incat pun astfel o caramida solida la temelia brandului. Sa vedem cateva exemple dintre cele mai reusite business bloguri din lume.
Ai fi tentat sa crezi ca blogurile nu se potrivesc cu anumite domenii de activitate, ca de exemplu constructiile sau industria producatoare de masini. Dar, privind catre blogul Caterpillar, ai zice ca a fost creat tocmai pentru a spulbera astfel de prejudecati. De fapt, compania a lansat propria retea de bloguri, grupate in functie de industria la care fac referire (constructii, energie, utilaje marine) si fragmentat apoi in alte subcategorii (produse, servicii, solutii). Asa a reusit sa creasca numarul si implicarea consumatorilor, deseori facand apel la acestia pentru a gasi solutii la anumite probleme sau pentru a-si imbunatati produsele si serviciile.
Scopul declarat al blogului este de a crea angajament din partea consumatorilor, dar si de a-i implica in dezvoltarea unor noi produse ale companiei. Practic, blogul Starbucks actioneaza ca un veritabil instrument de brainstorming, unde clientii pot trimite idei noi legate de bauturile si mancarea oferita sau chiar propuneri privind designul restaurantelor. Compania a adunat astfel nu mai putin de 100.000 de noi idei, pe care cititorii sunt liberi sa le comenteze si sa le evalueze.
Pentru Marriott, blogul sau este o modalitate de a cunoaste si satisface nevoile clientilor, de a creste vanzarile, dar si de a gestiona criza economica. Una peste alta, Bill Marriott este unul dintre cei mai renumiti bloggeri corporatisti din lume. Va vine sa credeti sau nu, presedintele companiei isi scrie singur articolele pentru blog si tocmai acest lucru a atras pe site un numar impresionant de fani, iar odata cu ei si mai multe vanzari. Compania a castigat milioane de dolari din vanzarile directe prin intermediul blogului.
Lantul american de supermaketuri incearca, prin intermediul blogului colorat si vioi, sa iasa din tipare, sa-si atraga cat mai multi clienti fideli, vorbind lumii despre placerea de a face piata. Inedit este faptul ca designul blogului se schimba in functie de sezon, reflectand culorile specifice anotimpurilor. Datorita articolelor scrise de insusi presedintele companiei, dar si a celorlalti angajati, a retetelor propuse si indicatiilor pretiose despre nutritie, site-ul a reusit sa atraga un numar mare de fani, iar brandul un numar mare de clienti.
Una dintre cele mai renumite companii de resurse umane din lume, a creat un blog cu un scop foarte bine definit: informarea publicului. Asta dupa ce s-a adresat direct vizitatorilor de pe pagina web a Manpower, intrebandu-i ce informatii i-ar interesa mai mult. Cum raspunsul a fost legat de legislatia muncii,  compania si-a dedicat blogul tocmai acestui lucru. O modalitate foarte simpla si eficienta de a angajamentul propriului public.
Si-a dorit cresterea vizibilitatii brandului, iar pentru asta a creat un blog. Si inca unul deosebit. Articolele sunt concepute ca o poveste, fotografiile sunt de calitate, exista clipuri video si chiar muzica. Iar pentru o companie care construieste de la motoare de avioane pana la becuri electrice a face un blog nu doar util, ci si atractiv nu e chiar lucru facil.  
Cum ai putea starni dorinte fata de niste instrumente precum foarfecele? Ei bine, daca stii cum si cui sa te adresezi chiar se poate. Fiskars, concernul international ce produce de la foarfece pana la ustensile de gradinarit si ambarcatiuni de aluminiu, a reusit acest lucru cu un blog si patru persoane pasionate de tot soiul de mestesuguri.
Blogul celor de la Southwest Airline este printre cele mai renumite din lume, reusind cumva sa depaseasca antipatiile cauzate de companiile aeriene. Iar pentru asta a ales sa fie onest, vorbind intr-o maniera potrivita despre ce inseamna sa calatoresti cu avionul si cine sunt persoanele care fac acest lucru posibil. In plus, blogul este pentru companiei o modalitate de a interactiona cu proprii angajati.
Patagonia vinde echipamente speciale pentru oameni speciali. De fapt, pentru acei oameni nascuti sa indrazneasca si sa caute mereu aventura, iar un blog care sa vorbeasca numai despre asta nu putea trece neobservat printre cei care iubesc catararile, drumetiile, schiatul sau surfingul. Dupa cum nici produsele companiei nu au trecut neobservate.
Blogul companiei Whole Foods Market, un lant de magazine specializat pe comercializarea alimentelor 100% naturale, este nu doar o colectie de retete delicoase, ci si de sfaturi utile despre cum sa mananci si sa traiesti sanatos.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0