Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Kath Pay, speaker inclus in Top 50 Email Marketing Influencers, prezent la TeCOMM - conferinta de eCommerce

Tags: kath pay, email marketing, marketing digital, plan de marketing, strategii de marketing

Kath Pay (UK), specialist international in e-mail marketing, inclusa in Top 50 Email Marketing Influencers de catre Vocus, autoritate recunoscuta international in acest domeniu si-a confirmat prezenta in cadrul TeCOMM, 21-22 Octombrie, Cluj-Napoca. Tema pe care va pune accentul este "Learn the Art of Creating a Persuasive Purchase Journey". Kath Pay are experienta de peste 14 ani in e-mail marketing si este recunoscuta in UK drept leader si trainer Econsultancy on Personalisation si e-mail marketing. Printre brandurile cu care Kath a colaborat se numara si Adobe, Facebook, Marks and Spencer, Argos, Next, Jaeger, Mont Blanc.
TeCOMM: Cum ai descrie lumea Marketingului in zilele noastre?

Kath Pay: Marketingul, in special marketingul digital a evoluat in ultimii ani. Vechea tehnica folosita, aceea doar de a-i contacta sau de a fi vizibil in randul consumatorilor nu mai este suficienta. Consumatorii vor mai mult, ei vor sa fie recunoscuti ca indivizi si totodata, vor sa aiba experiente, similare cu cele pe care ne straduim sa le oferim offline. Ca raspuns la schimbarile cerintelor conusmatorilor, atat tehnologia cat si marketerii au raspuns prin dezvoltarea tehnologiei de personalizare si strategii care sa le satisfaca nevoile consumatorilor aflati intr-o continua schimbare.

Care consideri ca sunt cele mai importante 3 calitati ale unui marketer?

1: Dorinta de a intelege si de a cunoaste audienta. Pentru a face bine acest lucru, datele sunt necesare sa  fie in centrul atentiei, si mai mult decat atat, trebuie sa intelegem natura umana si un strop de psihologie.

2: Abilitatea de a observa, de a anticipa si de a reactiona la schimbarile pietei, imbratisand schimbarile in planul de marketing, strategiile si  folosirea tehnologiei.

3:  Abilitatea de a revizui si raporta in detaliu activitatile de marketing si de a identifica ce merge si de ce merge, astfel incat sa fii capabil sa optimizezi in mod continuu strategiile de marketing si campaniile.

Privind experienta ta profesionala, ai lucrat cu Adobe, Facebook, Marks and Spencer, Argos, Next, Jaeger. Ne poti oferi mai multe detalii cu privire la acele proiecte?

Unele dintre ele au fost proiecte de consultanta si altora le-am oferit sesiuni de training. A fost foarte placut sa lucrez cu toate aceste companii, iar acum ele fac lucruri interesante si amuzante.

Vocus 2014 te-a numit una dintre World’s Top 50 Email Marketing Influencers. Ce reprezinta acest titlu pentru experienta ta profesionala?

Sunt onorata sa fiu inclusa in aceasta lista. Este una dintre pasiunile mele sa impartasesc insight-uri si sa ajut email marketerii sa devina mai buni in ceea ce au de facut. Cred ca acest titlu le ofera cititorilor, studentilor si clientilor mei siguranta faptului ca sunt recunoscuta ca autoritate in domeniul meu, ca experienta acumulata si leadership-ul sunt baza tuturor webinarelor mele, a tuturor documentelor de vanzari si marketing, in postarile pe blog.

Esti trainer pentru Econsultancy on Personalisation and Email Marketing. Cum arata o zi de training pentru participanti?

Imi place ca ziua sa fie flexibila si obisnuita. Participantii pun foarte multe intrebari, impartasesc din experientele lor profesionale si ce metode au avut succes – lucruri care sunt de nepretuit. De obicei, participantii isi incheie ziua fiind inspirati si concentrati sa implementeze multele dintre tacticile pe care le-am discutat de-a lungul zilei. De asemenea, avem si momente amuzante, exercitii pe care le facem in echipa – lucru care le este de un real folos.

Cum vezi viitorul in e-mail marketing?

Oh! Ce intrebare buna! De curand am fost speaker la un eveniment numit “Viitorul in Email Marketing”, alaturi de alti leaderi atestati in acest domeniu si s-a punctat ca viitorul email-ului va fi: Real-time (Timp real), Personalised (Personalizare) Automated and Customer-Centric (Accentul pe client targetare, reactie, implicare, inspiratie).

Vei fi speaker la TeCOMM – eCommerce Conference, cu tema Learn the Art of Creating a Persusasive Purchase Journey? De ce este important sa aplicam aceasta tehnica?

De prea mult timp deja, lumea digitala a stat in spatele lumii offline in furnizarea si oferirea unei calatorii placute in procesul achizitiei online. Sunt in continuare multi pasi existenti in acest proces, care servesc mai degraba brandului si nu ajuta in experienta online a clientului. Sesiunea mea va cuprinde modalitatile de a face acest proces mai usor si mai convingator, care va rezulta atat in obtinerea obiectivelor clientului, cat si a brand-ului in sine.

Doresti sa transmiti un mesaj publicului care va fi prezent la TeCOMM?

Astept cu nerabdare sa ajung in Romania si sa impartasesc cu participantii tips-uri si sfaturi despre cum putem furniza clientilor o mai buna experienta a cumparaturilor, care genereaza mai multe vanzari si bineinteles, venituri.

Autor: Marketing Portal


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016