Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De la cautari personalizate la continut web personalizat

Tags: gravity, tehnologie noua, continut personalizat, website personalizat

Google a simplificat enorm modul in care gasim ceea ce ne intereseaza prin noianul de informatii disponibil pe internet. Mai nou insa, o alta companie si-a propus sa revolutioneze mediul online personalizand continutul website-urilor.
A durat mai bine de doi ani de zile si a costat cateva milioane bune pentru a pune la punct intreaga tehnologie, insa rezultatul final vrea sa modifice pentru totdeauna modul de afisare al informatiilor online.Gravity a elaborat o tehnologie care personalizeaza continutul unei paginii web pe baza lucrurilor care sunt de interes pentru cel care il acceseaza.





Pentru realizarea sa, cei de la Gravity au plecat de la observatia ca ultimii ani au adus doua schimbari majore in ceea ce priveste modul in care oamenii consuma informatiile online. Pe de o parte, interesele oamenilor sunt diferite, pe de alta parte accesarea informatiilor tine tot mai mult de recomandarile prietenilor.

Plecand de la aceste observatii, Gravity a elaborat o noua metoda de a filtra continutul pe internet, numita „graphing”. Astfel, in prima faza se intocmeste un grafic al intereselor cititorilor, care evidentiaza acele informatii ce ar putea fi interesante pentru ei, pentru ca apoi continutul website-ului sa fie organizat si pernonalizat tinand cont de aceste informatii.



Pagina web a cotidianului Wall Street Journal este unul dintre site-urile care folosesc deja noua tehnologie. Ca atare, pagina sa principala este organizata individual de catre Gravity pentru a servi intereselor fiecarui vizitator ce acceseaza site-ul.

Produsul este disponibil print-un widget pentru browser sau prin intermediul unei aplicatii – Gravity Application Programming Interface (APIs).

Pe viitor, Gravity intentioneaza sa implementeze un sistem similar si pentru afisarea reclamelor targetate in functie de interesele vizitatorilor.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0